۳۰ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4626785
T T
۰ نفر
....................................................................
گناوه ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/6/87 داخلی.اجتماعی.دفاع مقدس.
مدیرآموزش وپرورش گناوه گفت: تبیین حماسه های هشت سال دفاع مقدس در مدارس این شهرستان مدنظر است که با حضور پررنگ رزمندگان این دوران وبیان خاطرات آنان درجمع دانش آموزان اجرایی می شود.
محمد بهمیاری شنبه در آستانه بازگشایی مدارس در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه به اینکه بازگشایی مدارس متقارن با هفته دفاع مقدس می باشد بیان خاطرات و دلاوری های رزمندگان اسلام و ایثارگری های شهدا دراین هفته برای دانش آموزان در ارتقای روحیه ایثارگری وترویج فرهنگ شهادت طلبی فرزندان این مرزوبوم موثر و مفید است. وی اظهارداشت: ما مدیون جانفشانی و ایثارگری های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس هستیم و به هرطریق ممکن باید از این دلاوران غیور تجلیل و سپاسگزاری کنیم.
بهمیاری همچنین با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی با ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن تقارن پیدا کرده است، گفت: اجرای برنامه های تلاوت قرآن وبرگزاری نماز جماعت در ایام معنوی ماه مبارک رمضان در مدارس این شهرستان به اجرا در می آید.
مدیر آموزش وپرورش گناوه همچنین به بیان فعالیت های صورت گرفته در امر بازگشایی مدارس این شهرستان اشاره کرد وگفت: ستاد پروژه مهر باچهار کمیته اجرایی، فرهنگی، پشتیبانی و ارزشیابی تشکیل و برنامه های آن مشخص شده است.
وی یادآورشد: ویژه نامه پروژه مهر به کلیه مدارس این شهرستان ابلاغ شده و همه مدارس درحال آماده شدن و استقبال از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید هستند.
وی در زمینه نیروهای موردنیاز مدارس اعم از کادر آموزشی اجرایی، دفتری، پرورشی و دیگر گفت: خوشبختانه در اکثر مدارس امر سازماندهی نیروها انجام وابلاغها صادر شده وتعداد اندکی نیز دردست اقدام است که تا قبل ازبازگشایی مدارس نواقصات و کمبودها تاحد مقدور رفع خواهدشد.
بهمیاری شعار مهر امسال را " مهر رحمت و دانایی ، بهار صبر و شکوفایی" عنوان کرد و گفت: در این راستا و بمنظور تقویت و تعمیق مسایل اعتقادی و باورهای دینی در دانش آموزان، همکاری صمیمانه و مناسبی با اداره تبلیغات اسلامی ، حوزه علمیه ، امام جمعه و روحانیون برقرار است و در برنامه های مختلف بویژه در مدارس از آنها بهره مند می شویم.
مدیر آموزش وپرورش گناوه به اقدامات صورت گرفته در زمینه تعمیرات و آماده سازی مدارس این شهرستان اشاره کرد و افزود: در طرح هجرت 3 تابستان امسال تعداد زیادی میز و نیمکت های مستعمل تعمیر شد و رنگ آمیزی برخی مدارس انجام گرفت و تعمیرات برخی مدارس در مقطع ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه نیز از طرف نوسازی انجام شده است.
وی گفت:همچنین دو مدرسه در روستاهای شول و بهمیاری نیز که بطور کامل نوسازی شده تا قبل از بازگشایی مدارس افتتاح خواهدشد.
شهرستان گناوه با 83 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/3 637/681/675 شماره 110 ساعت 11:55 تمام
۰ نفر