۸ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4708225
T T
۰ نفر
...............................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/10/87 داخلی.اقتصادی.زعفران رییس کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی خراسان رضوی گفت : تشکیل شورای ملی زعفران ایران برای حل معضل کنونی، بازار و ارتقا جایگاه این محصول ارزشمند ضروری است.
به گزارش ایرنا غلامحسین شافعی یکشنبه درجلسه ای باحضور همه دست اندرکاران، کارشناسان و تشکل های زعفران افزود : زعفران کالای ملی است و تولید آن برای خراسان رضوی در اولویت است.
وی اظهار داشت:فعالان اقتصادی بخش خصوصی بیش از هر زمانی نیازمند اتحاد، همدلی و تعامل در این حوزه هستند.
وی رفع مسائل و مشکلات مربوط به زعفران را زمانی میسر دانست که اتحاد و اتفاق نظر در این حوزه حفظ شود.
وی با اشاره به تفویض حکم کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان به اتاق مشهد، گفت : باید ثابت کنیم که در بخش خصوصی صداقت، همدلی و همکاری برای تحقق اهداف وجود دارد.
شافعی اظهار داشت : بدین منظور و در راستای تحقق اهداف کارگروه از تمام تشکل ها به عنوان بازوی اتاق خواهان تعامل و همکاری هستیم تا این حرکت را به نحو شایسته ای جلو ببریم.
وی ادامه داد : امروز تولید زعفران به عنوان یک کالای مهم صادراتی دارای مسائل و مشکلات فراوانی است که کمتر به آن پرداخته شده است.
وی گفت : با ایجاد شورای ملی زعفران ایران نظرات همه گروه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تصمیماتی جامع در این حوزه تا رسیدن این محصول به جایگاه واقعی اتخاذ می شود.کد/3 2713/659 شماره 786 ساعت 16:25 تمام
۰ نفر