۲۱ فروردین ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4733768
T T
۰ نفر
....................................................................
کیش، خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/01/86 داخلی.اجتماعی.هفته سلامت.
یک پزشک متخصص اعصاب و روان گفت: برای تربیت فرزندان سالم و شاداب کسب دانشهای تخصصی و مهارتهای فرزند پروری در جامعه ضروری است.
"امید یحیی زاده" شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت چهارمین روز هفته سلامت در تالار حافظ دانشگاه بین المللی کیش، تحت عنوان "فرزند پروری" تاکید کرد: برای تربیت فرزندان صالح، والدین باید مهارتهای فرزند پروری را پیش از ازدواج آموزش ببیند.
به گفته وی، استفاده از تخصها و مهارتهای فرزند پروری در جامعه سبب می شود فرزندان والدین در بزرگسالی انسانهای پویا، شاداب و موفق باشند.
این متخصص اعصاب و روان سپس با بیان آنکه تامین نیازهای فرزندان همواره در بزرگسالی مورد توجه قرار می گیرد، افزود: تامین نیازهای فرزندان بر شخصیت آنان نیز در بزرگسالی تاثیر مثبتی دارد.
یحیی زاده علاقه مندی والدین به تربیت فرزندان سالم را در جامعه مثبت ارزیابی کرد و گفت: برای تربیت فرزندان سالم، رفتار والدین با فرزندان متناسب با سن آنان باید تغییر کند.
برگزاری جشنواره سلامت، طرح سوالات بهداشتی و اهدای جوایز، پخش پیامهای بهداشتی از رادیو کیش، برگزاری جنک شادی و سلامت در مدارس و برگزاری سمینار یک روزه سلامت در روز پنجشنبه 23 فروردین ماه سال جاری در دانشگاه کیش از فعالیتهای مرکز بهداشت کیش در هفته سلامت است.
شبد/1108/ 1456 شماره 735 ساعت 26:23 تمام انتهای پیام C21.23-26-22
۰ نفر