۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4750900
T T
۰ نفر

" خانه عکاسان " چهارمحال و بختیاری گشایش یافت

۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4750900
................................................
شهرکرد،خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/02/86 داخلی.فرهنگی.خانه عکاسان انجمن صنفی عکاسی چهارمحال و بختیاری ، با عنوان " خانه عکاسان چهارمحال و بختیاری " روز شنبه از سوی حوزه هنری و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرکرد راه اندازی شد.
رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت:در نخستین اقدام نیز 15 نفر از عکاسان استان برای عکسبرداری ازآیین کوچ عشایر امروز(شنبه ) به منطقه بازفت درشهرستان کوهرنک اعزام شدند.
" کریم منزوی " در گفت و گو با ایرنا افزود:خانه عکاسان به امر ساماندهی عکاسان بر اساس عکاسی موضوعی تشکیل شده و این ساماندهی با هدف جهت دهی و تقویت عکاسان در امر چاپ عکسها و برپایی نمایشگاههای موضوعی صورت می گیرد.
رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت:خانه عکاسان وظیفه ساماندهی عکاسان وابسته حوزه هنری، عکاسان آزادوفارغ التحصیلان رشته عکاسی درمقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را برعهده دارد.
به گفته وی، عکاسان موضوعی چهارمحال و بختیاری عکاسی در زمینه طبیعت ، کوچ و مردم شناسی را تجربه خواهند کرد.
وی گفت: آثاری عکاسی هنرمندان چهارمحال وبختیاری دراین سه موضوع جمع آوری شده و به صورت یک نمایشگاه برپا می شود و بانک عکس نیز در راستای جلوگیری از کپی عکس های هنرمندان آماده راه اندازی شده است. ک/3 3759/671/546 شماره 406 ساعت 53:13 تمام انتهای پیام C15.13-53-48
۰ نفر