۱۲ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4936842
T T
۰ نفر
..........................................................
ساری،خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/12/86 داخلی.ورزشی.شطرنج.مازندران.
بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی مدارس مازندران ویژه پسران و بیستمین دوره ویژه دختران در رشته شطرنج روز یکشنبه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش ایرنا در این دوره از مسابقات 128 نفر ورزشکار پسر و 132 دختر به ترتیب در قالب 24 و 33 تیم گروهی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در مجتمع ورزشی شهید بهشتی بابل به رقابت پرداختند.
در بخش تیمی شهرستانی در رده سنی نونهالان پسر شهرهای قائمشهر،آمل و ناحیه دو ساری و در بخش انفرادی "محمد اولادان"،"محمد رضا اصغرزاده"و "بردیا حسینی" به ترتیب از قائمشهر و تنکابن مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رده سنی نوجوانان پسران در بخش تیمی شهرهای قائمشهر،تنکابن و بابل و در بخش انفرادی "علی والیزاده"،"محمد اکبری"و"علی پور محمدی" از قائمشهر و بهشهر حائز مقام اول تا سوم شدند.
در رده سنی جوانان پسران در بخش تیمی شهرهای تنکابن،بابل و ساری و در بخش انفرادی "محمد رضا شیرمفخمی"،"فرزید شافی"و"حسین باباپور" به ترتیب از تنکابن و بابل مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رده سنی نونهالان دختران بخش تیمی شهرهای بابل، قائمشهر و نکا و در رده سنی نوجوانان تنکابن، بابل و ساری و در رده جوانان بابل،آمل و قائمشهر حائز مقام اول تا سوم شدند.
در پایان این مسابقات به تیم ها و نفرات برتر لوح قهرمانی،مدال و جوایزی اهدا شد. ک/2 1888/402/508 شماره 259 ساعت 12:21 تمام
۰ نفر