۱۷ اسفند ۱۳۸۵، ۰:۰۱
کد خبر: 4987036
T T
۰ نفر

باند تبهکار" عنکبوت سیاه " در مازندران متلاشی شد

۱۷ اسفند ۱۳۸۵، ۰:۰۱
کد خبر: 4987036
.................................................
ساری - خبرگزاری جمهوری اسلامی17/12/85 داخلی. اجتماعی. انتظامی. جانشین فرماندهی انتظامی مازندران از کشف و انهدام اعضای یک باند مخوف تبهکار تحت عنوان" عنکبوت سیاه " در هفته جاری در این استان خبر داد وگفت: رهبری این باند را شخصی به نام" عبدالعلی " به عهده داشت. سرهنک" محمد حسن قبادی " روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : اعضای باند مذکور 10 نفر بودند و در این استان بویژه در شهرستان تنکابن اقدام به آدم ـ ربائی - سرقت - شرارت - درگیری و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای مردم می ـ کردند.
وی اظهار داشت : با تلاش شبانه روزی پلیس مازندران - اعم از آگاهی - پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و فرماندهی انتظامی تنکابن اعضای باند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه تمامی اعضای این باند دستگیر شدند.
وی ادامه داد : این گروه تبهکار که با عنوان" عنکبوت سیاه " در سطح تنکابن و غرب استان فعالیت می کردند.
سرهنک" قبادی " با تشریح نحوه شناسایی و دستگیری اعضای این باند بیان داشت : در هفته گذشته شخصی با مراجعه به کلانتری تنکابن اعلام کرد که فردی به نام" عبدالعلی " با همدستانش اقدام به ربودن و گروگانگیری وی به مدت24 ساعت و ایجاد ضرب و شتم و سرقت به عنف و بریدن گوش او نمودند.
این مقام انتظامی تصریح کرد :در همین راستا با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی گسترده پلیسی و مراجعه به سوابق نامبرده پلیس به این نتیجه رسید که این فرد بیش از 15 فقره سابقه کیفری در این شهرستان داشته است. وی گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تیم ویژه عملیاتی با همکاری پلیس آگاهی استان و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و فرماندهی انتظامی تنکابن تشکیل و نسبت به شناسائی محل اختفای این متهم و همدستانش آغاز شد. وی افزود : پس از گذشت چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی محل اختفای رهبر این باند با هماهنگی مقام قضایی دریک عملیات غافلگیرانه این فرد شرور و همه اعضای این باند مخوف دستگیر و هم اکنون در زندان به سر می برند.
وی اضافه کرد :متهمین پس از دستگیری به چندین فقره سرقت خودرو در شهرهای مختلف مازندران اعتراف کردند و در بازرسی از منازل آنان مقادیر زیادی کالا شامل 130 لیتر مشروبات الکلی 13 - عدد قمه و یک تیغه شمشیر - سه دستگاه ماهواره 270 - عدد لوح فشرده مبتذل - پنج دستگاه گوشی همراه - پنج دستگاه دوربین عکاسی - دو دستگاه دوربین فیلمبرداری - یک دستگاه سلاح شکاری غیرمجاز - دو قبضه سلاح جنگی و 29 تیر فشنک سلاح جنگی بدست آمده است. 609/402/508 شماره 234 ساعت 12:22 تمام انتهای پیام 12-22-44.C17
۰ نفر