۱۶ مرداد ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 5638257
T T
۰ نفر
پیش بینی وضع هوای ایران در روزهای دوشنبه و سه شنبه # تهران ، ایرنا: 15 مرداد 1379 برابر با پنجم اوت 2000 سازمان هواشناسی ، وضع هوای ایران را در روزهای دوشنبه و سه شنبه به شرح زیر پیش بینی کرد: - هوای استان های اردبیل ، مازندران و گلستان کمی تا قسمتی ابری ، گاهی با افزایش ابر، وزش باد و بارندگی در برخی ساعات مه آلود بتدریج از سمــت غرب دریا با کاهش پدیده.
- هوای استان های آذربایجان غربی و شرقی ، کردستان و زنجان نیمه ابــری، همراه با وزش باد و رگبار پراکنده ، بتدریج با کاهش پدیده.
- هوای استان های کرمانشاه، چهارمحال وبختیاری، ایلام، همدان ، خوزستان ، بوشهر، لرستان ، کهکیلویه و بویراحمد صاف تاکمی ابری ،گاهی نیمه ابری با غبار محلی صبحگاهی در بعدازظهر دوشنبه با وزش باد.
- هوای استان های فارس ،سیستان و بلوچستان ،هرمزگان و کرمان ومنطقه جنوب خراسان صاف تاکمی ابری ، همراه با وزش باد ، در برخی نقاط توام با گردوخاک ، گاهی باافزایش ابر واحتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و در سواحل جنوبی با غبار محلی.
- هوای استان های یزد،اصفهان ،مرکزی و قم صاف تاکمی ابری ،گاهی تاقسمتی ابری همراه با وزش باد.
- هوای استان سمنان و مناطق شمالی ومرکزی خراسان صاف تا کمی ابری ،گاهی با افزایش ابر و وزش باد و در شمال خراسان با احتمال رگبار و رعد و بـرق پراکنده.
- هوای استان های قزوین و تهران صاف تاکمی ابری ، گاهی باافزایش ابر و وزش باد و در دامنه های البرز با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده.
۰ نفر