۲۱ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6117561
T T
۰ نفر

خانه بهداشت روستایی درآمل افتتاح شد

۲۱ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6117561
خانه بهداشت روستایی درآمل افتتاح شد ...................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/07/1390 اجتماعی.بهداشت ودرمان.خانه بهداشت روستایی.مازندران ساری- خانه بهداشت روستای " کوکده" از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل توسط بسیج سازندگی آمل ساخته و روز پنجشنبه بهره برداری شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، بخشدارمرکزی آمل در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای کوکده این شهرستان گفت: این مرکز بهداشتی با همکاری خوب قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان آمل درمدت 80 روز ساخته و افتتاح شد.
"حسینعلی نائیجی" گفت: خانه بهداشت روستای کوکده در زمینی به مساحت 200 متر توسط "شعبان ملکی" خیر این روستا اهدا که با زیربنای 60 متر مربع احداث شد.
وی افزود: برای احداث این مرکزبهداشتی 600میلیون ریال هزینه شد و 215 خانواراین روستا از مزایای آن بهره مند شدند. بخشدامرکزی آمل درادامه به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس در راستای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت: امروز این نهاد مردمی درامر سازندگی و ارایه خدمات به اقشار نیازمند جامعه و اتمام طرحهای عمرانی در این شهرستان عملکرد مطلوبی داشته است.
نائیجی ادامه داد: از مهمترین دستاوردهای دولت در سالهای اخیرتوسعه و تکمیل طرح گسترش نظام بهداشتی در روستاها ونقاط محروم بوده است.ک/2 7327/503
۰ نفر