۲۷ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6119452
T T
۰ نفر
بیش از یک میلیون گیلانی به طور رایگان زیرپوشش بیمه روستایی قراردارند ....................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/07/1390 اجتماعی.بیمه خدمات درمانی.پزشک خانواده مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان گیلان گفت: در زمان حاضر، یک میلیون و 30 هزار نفر در گیلان به طور رایگان تحت پوشش بیمه روستایی و پزشک خانواده قرار دارند.
دکتر "محمود عاطف راد" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در راستای پی گیری و تحقق شعار عدالت در سلامت هزینه بیمه شدن این تعداد مستقیم توسط دولت پرداخت می شود.
وی با بیان این مطلب که این افراد تنها 200 تومان برای چاپ دفترچه پرداخت می کنند، اظهار داشت: در اختیار قرار دادن خدمات سلامت بطور عادلانه و با قیمت مناسب برای روستائیان و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت از اهداف دولت در انجام این کار بزرگ است.
دکتر عاطف راد، اجرای صحیح طرح پزشک خانواده را موجب بهبود و ارتقاء شاخص های سلامت عنوان و خاطر نشان کرد: اجرای طرح پزشک خانواده به شهرهای زیر 50 هزار نفر نیز از برنامه های آینده دولت است.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان گیلان تاکید کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری بایستی کاری کنیم که بیماران به جزء رنج بیمارداری درد و رنج دیگری نداشته باشند. ک/3.
7286/ 603
۰ نفر