۳۰ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6120323
T T
۰ نفر
روند کاهش دما و وزش باد تا خروج سامانه بارش زا از خراسان رضوی ادامه دارد ............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/07/1390 اجتماعی.هواشناسی.سامانه بارش زا.کاهش دما مشهد- هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: روند کاهش دما و وزش باد در مناطق مختلف استان خراسان رضوی تا خروج سامانه بارش زا از این استان ادامه دارد.
به گزارش روز شنبه مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای هواشناسی نشان دهنده خروج سامانه بارش زا از شمال شرق کشور از اواخر امروز است که تا خروج این سامانه از خراسان رضوی، افزایش ابر و بارندگی در شهرهای شمالی این استان پیش بینی می شود.
بر این اساس وضعیت هوای نواحی شمالی، جنوبی و مرکزی استان خراسان رضوی طی روزهای پیش روی اعم از "شنبه، یکشنبه و دوشنبه" صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در برخی از نقاط همراه با بارندگی پیش بینی شده است.
بر طبق این گزارش، در این مدت حداقل هوای شهر مشهد بین 6 تا 8 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای این شهر بین 17 تا 20 درجه سانتیگراد در نوسان است.
این گزارش حاکی است: در 24 ساعت گذشته شهر قوچان با حداقل دمای 5 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین و شهر خواف با حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد بالای صفر، گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی گزارش شده اند.
در این مدت بیشترین بارندگی از ایستگاه هواشناسی کلات نادر به میزان 4/25 میلی متر گزارش شده است.7487/659
۰ نفر