۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6125204
T T
۰ نفر
شهردار تهران از توافق نهایی با صدا و سیما برای بهره برداری از برج میلاد خبر داد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/18 اجتماعی.بهره برداری.قالیباف تهران ـ شهردار تهران از توافق نهایی با صدا و سیما و رفع مشکلات موجود در استفاده از برج مخابراتی ـ رادیویی میلاد جهت تقویت شبکه های تلویزیونی با صدا و سیما خبر داد.
به گزارش خبرنگار شهری ایرنا، محمدباقر قالیباف روز شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از نخستین مجموعه ورزشی دو قلوی تهران در جمع خبرنگاران تاکید کرد: توافقات نهایی با سازمان صدا و سیما جهت بهره برداری از برج میلاد برای رفع مشکلات مخابراتی صورت گرفته و مقرر شده تا یک بخش از دکل مخابراتی برج میلاد جهت استفاده صدا و سیما بهره برداری شود.
وی با اشاره به توافقات صورت گرفته با اپراتورهای اول، دوم، سوم تلفن همراه برای سامان بخشیدن به وضعیت آنتن های مخابراتی پایتخت گفت: یک شرکت مشترک نیز بین شهرداری تهران و این شرکت ها تشکیل شده و با توجه به مصوبه شورای شهر در خصوص دکل های مخابراتی بزودی شاهد سامان یافتن وضعیت دکل های مخابراتی تهران نیز خواهیم بود.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اعتباری شدن بلیت های اتوبوس شهر تهران گفت: این طرح با قوت در حال اجراست و طی 10 روز اول اجرای این طرح بیش از صد هزار کارت بلیت فروخته شد که استقبال چشمگیر مردم را نشان می داد.
وی با بیان این که در 10 روز آینده 200 هزار کارت بلیت جدید در باجه های بلیت فروشی اتوبوس های تهران توزیع خواهد شد، خاطر نشان کرد: تا یک ماه آینده نیز بیش از یک میلیون کارت بلیت اعتباری به فروش خواهد رسید.
شهردار تهران با اشاره به استقبال بسیار خوب شهروندان تهرانی از کارتی شدن بلیت های شهر تهران گفت: حتی در کشورهایی که سابقه چند ساله در اجرای این طرح دارند این استقبال مشاهده نشده است.
شهردار تهران همچنین در خصوص اقدامات شهرداری تهران در نوسازی بافت فرسوده تاکید کرد: هم اکنون پروژه 450 واحدی محله اتابک در منطقه 15 تهران بهره برداری شده که حرکت جدی شهرداری در نوسازی بافت های فرسوده را نشان می دهد.
وی همچنین به تسهیلات در نظر گرفته شده برای نوسازی بافت های فرسوده اشاره کرد و گفت: با مصوبه شورای شهر هم اکنون تخلفات مسکونی بافت های فرسوده برچیده شده و صدور مجوز برای بافت های فرسوده نیز رایگان انجام می شود.
قالیباف تصریح کرد که با اقدامات شهرداری تهران در دو لکه فرسوده تهران یعنی پادگان قلعه مرغی و پادگان جی تا پایان امسال جهش جدی در نوسازی بافت های فرسوده صورت خواهد گرفت.
شهردار تهران همچنین از بهره برداری ادامه بزرگراه یادگار امام حد فاصل خیابان آزادی تا خیابان امام خمینی (ره ) به صورت دو طبقه تا پایان سال جاری خبر داد.
اجتمام/ 9100/9132/1586 شماره 052 ساعت 15:06 تمام
۰ نفر