۳ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6131018
T T
۰ نفر
نخستین مرکز درمانی روزانه جانبازان اعصاب و روان راه اندازی می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/06/03 اجتماعی.بنیاد شهید.مراکز درمانی روزانه تهران - رییس مرکز بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نخستین مرکز درمانی روزانه ویژه جانبازان اعصاب و روان در تهران، جنب بیمارستان نیایش راه اندازی می شود.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، محمد اسماعیل علی پور با اشاره به امتیازات و مزایای مراکز درمانی روزانه نسبت به مراکز درمانی شبانه روزی ویژه جانبازان اعصاب و روان، گفت : بیماران اعصاب و روان صبح تا بعد از ظهر در مراکز روزانه نگهداری می شود تا از مضرات بستری طولانی مدت در بیمارستان و بیمارستان زدگی و قطع ارتباط با خانواده شان جلوگیری شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 10 مرکز بیمارستانی روان پزشکی در کل کشور داریم، افزود: در حال حاضر در بسیاری از کشورهای دنیا به دلیل مزایای مراکز درمانی روزانه، پذیرش روزانه بیماران اعصاب و روان در چنین مراکزی رو به گسترش است و این امر از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور است تا با تامین اعتبارات لازم مراکز درمانی روزانه را توسعه دهد.
رییس مرکز بهداشت روانی بنیاد گفت: تاکنون مراکز روزانه جانبازان اعصاب و روان در استان های خوزستان و خراسان رضوی راه اندازی شده و در صورت تامین اعتبار، نخستین مرکز روزانه جانبازان اعصاب و روان تا سال آینده در تهران راه اندازی می شود.
علی پور اضافه کرد: کاهش هزینه و اثربخشی خدمات توانبخشی از دیگر امتیازات مراکز درمانی روزانه است.
اجتمام 9140/** شماره 047 ساعت 15:39 تمام
۰ نفر