۲۸ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6132152
T T
۰ نفر

اجرای برنامه های ویژه در باغ موزه دفاع مقدس

۲۸ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6132152
اجرای برنامه های ویژه در باغ موزه دفاع مقدس ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/06/28 اجتماعی.دفاع مقدس.خضرایی تهران -رییس باغ موزه دفاع مقدس از برگزاری مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس به مدت 10 شب در این مکان خبر داد و گفت: در این برنامه ها از شخصیت های مختلف کشوری و لشکری و همچنین خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و رزمندگان دعوت به عمل آمده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران سردار خضرایی در تشریح برنامه های باغ موزه دفاع مقدس گفت: برنامه های ویژه از 31 شهریور ماه به مدت 10 شب در باغ موزه دفاع مقدس با اهداف گرامی داشت یاد و نام شهدا، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار می شود.
وی افزود: این مراسم به مدت 10 شب با 10 عنوان و دعوت از گروه خاصی از اقشار مختلف شرکت کننده در دوران دفاع مقدس برگزار می شود که شب اول به خانواده معظم شهدا، شب دوم به ایثارگران و ارتش جمهوری اسلامی، شب سوم به هنرمندان و اصحاب رسانه ، شب چهارم به بسیج و سپاه انقلاب اسلامی ، شب پنجم به روحانیت ، شب شششم به رزمندگان و ایثارگران نیروی انتظامی ، شب هفتم به جهاد گران و صنعتگران ، شب هشتم به بانوان ، شب نهم به جانبازان و آزادگان و شب دهم به فرزندان خانواده های شهدا اختصاص دارد.
خضرایی ادامه داد : برنامه های این 10 شب ، پخش کلیپ معرفی باغ موزه دفاع مقدس، اجرای تاتر و سخنرانی خواهد بود.
وی در پایان به آخرین برنامه این شب ها اشاره کرد و گفت : این برنامه نمایش بر روی پرده آب که مختص باغ موزه دفاع مقدس است اختصاص می یابد.
اجتمام **ر.ع 9100** شماره 025 ساعت 14:29 تمام
۰ نفر