۲۸ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6140712
T T
۰ نفر

ریزش آوار در بازار تهران

۲۸ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6140712
ریزش آوار در بازار تهران ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/28 اجتماعی.شهری.آوار.بازار تهران تهران - یک ساختمان چهار طبقه در بازار بزرگ تهران بین چهارسوق بزرگ و چهارسوق کوچک ظهر امروز ریزش کرد که به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران تاکنون سه نفر از زیر آوار زنده بیرون کشیده شده است.
به گزارش خبرنگار شهری ایرنا، این ساختمان چهار طبقه ساعت 13 و چهارده دقیقه روز جاری ریزش کرد که تلاش آتش نشانان برای بیرون آوردن افراد گرفتار در زیر آوار یک فروشگاه در بازار همچنان ادامه دارد.
محمدرضا حاجی بیگی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران در این باره در گفت وگو با خبرنگار شهری ایرنا، علت اصلی این ریز را گودبرداری در ساختمانی قدیمی در محدوده چهارسوق بزرگ تهران اعلام کرد و افزود: به گفته شاهدان عینی، هنگام ریزش ساختمان دو زن و سه نفر از فروشندگان پتو فروشی در این محل حضور داشتند که تاکنون سه نفر زنده از زیر آوار بیرون آمده و تلاش برای پیدا کردن افراد گرفتار احتمالی در زیر آوار ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: افراد بیرون آمده از زیر آوار به دلیل جراحات وارده بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.
وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند و در کمتر از 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.
به گفته حاجی بیگی ؟ ستاد فرماندهی آتش نشانی 2 ایستگاه نجات، 3 ایستگاه حریق و 3 ایستگاه پشتیبانی را به محل حادثه اعزام کرد.
بنابر این گزارش از طبقه همکف این ساختمان به عنوان پتو فروشی و یک طبقه زیرین و دو طبقه بالا نیز به عنوان انبار پتو استفاده می شد.
تهرام/ 1504**9100 شماره 037 ساعت 22:35 تمام
۰ نفر