۲۷ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6167078
T T
۰ نفر
رییس دادگستری خراسان شمالی بر حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد .............................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/01/87 داخلی.اجتماعی.قضایی.
رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی بر حمایت از سرمایه گذاران در این استان تاکید کرد.
احمد کیخسروی روز سه شنبه در نخستین نشست شورای سیاستگذاری حمایت از سرمایه گذاری این استان در بجنورد با اشاره به تاکیدات رییس قوه قضاییه، این امر را نشانه جدیت این دستگاه در حمایت از این نیاز کشور دانست.
وی گفت: آماده سازی بسترها و زیرساختهای اقتصادی در مبارزه بامفاسد نیاز کنونی جامعه است و دستگاه قضا باید با پشتیبانی از فعالان اقتصادی زمینه را برای توسعه سرمایه گذاری هموار سازد.
او حمایت همه دستگاههای اجرایی برای جلب سرمایه گذاری را در استان ضروری دانست و گفت:دادگستری به شکایت سرمایه گذارانی که کار آنان بطور غیرقانونی در ادارات دچار مشکل شده باشد، با جدیت رسیدگی می کند.
سرپرست سازمان بازرسی استانهای خراسان رضوی و شمالی نیز در این نشست در گفت: این سازمان بر اساس وظیفه ذاتی نسبت به کشف سوء جریانات موجود بر سر راه اجرای سیاستهای اصل 44 اقدام می کند.
اکبریان افزود: سازمان بازرسی ضمن شناسایی موانع صدور مجوز برای فعالیتهای سالم اقتصادی و گلوگاههایی که موجب طولانی شدن صدور مجوز می شود، از رسیدگی به هیچ تخلفی چشم پوشی نمی کند.
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد نیز وجود هماهنگی بین دستگاههای دخیل در بخش سرمایه گذاری در استان اعم از استانداری، اقتصاد و دارایی، بانکها و صنایع و معادن را ضروری دانست.
میرعلم سیدی با اشاره به نوپا بودن استان، عدم اطمینان و خطرپذیری سرمایه گذاری، فراهم نبودن زیرساختهای لازم، گرانی زمین و جابه جایی مدیران را از مشکلات این بخش عنوان کرد. ک/2 626/660 شماره 048 ساعت 12:44 تمام
۰ نفر