۶ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6172498
T T
۰ نفر
تعزیرات حکومتی مازندران با محتکران برنج برخورد می کند .....................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/03/87 داخلی.اجتماعی.احتکار.مازندران.
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد: با محتکران برنج در این استان طبق قانون برخورد خواهد شد .
"یدالله ملکی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود: در این راستا این اداره و شعب ادارات تابعه در استان اقدام به برقراری گشتهای سیار و بازرسی از انبارهای نگهداری و توزیع برنج کرده است.
وی گفت: با توجه به افزایش بی رویه قیمت انواع برنج داخلی و خارجی در مازندران و اینکه قوت غالب هم استانی ها نیز برنج است، اداره کل تعزیرات حکومتی با حساسیت ویژه ای موضوع گرانی و احتکار برنج را بررسی می کند.
وی تصریح کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران آماده دریافت هرگونه گزارش از مراجع ذیربط و یا گزارشات مردمی در این زمینه است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بیان داشت : شهروندان مازندرانی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه احتکار برنج و یا مخلوط کردن برنج داخلی و خارجی و دیگر تخلفات اقتصادی باشماره تلفنهای 2229221 و 2229610 ساری تماس بگیرند.
"ملکی" خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان مازندرانی می توانند گزارشهای خود را به صورت حضوری به اداره کل تعزیرات حکومتی استان و در شهرستانها به ادارات تابعه گزارش نمایند تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شده و با محتکران برخورد قاطع صورت گیرد. ک/3 609/402/508 شماره 136 ساعت 18:06 تمام
۰ نفر