۱۷ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6173969
T T
۰ نفر
مراسم وداع با پیکر مطهر سه شهید گمنام در یاسوج برگزار شد .......................................................
یاسوج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/03/87 داخلی.فرهنگی.شهید.
مراسم وداع با پیکر مهطر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس، روز جمعه با شرکت اقشار مردم و جمعی از مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، گفت: جوانان این استان در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و بیشترین حضور را نسبت به جمعیت اندک خود داشتند.
حجت الاسلام " قدرت الله خرم روز" افزود: این جوانان برای دفاع از کشور، نظام و انقلاب به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی لبیک گفته و عازم جبهه های جنگ شدند و رشادت های بسیاری نیز از خود نشان دادند.
پیکر این سه شهید گمنام روز پنجشنبه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد و با حضورمردم و جمعی از مسوولان اجرایی استان به میدان هفت تیر یاسوج منتقل و سپس به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع شد.
مردم مومن و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد پنجشنبه شب در مراسمی با عنوان "شبی با شهدا" که در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد، با این سه شهید پیمان و میثاقی دوباره بستند.
پیکر این سه شهید روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به سمت شهرستان گچساران تشییع شد.
روز شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) پیکر این شهدا از مقابل فرمانداری گچساران به سمت میدان امام خمینی (ره ) این شهر تشییع و و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران به خاک سپرده می شود. ک/3 7534/563/ 607 شماره 040 ساعت 16:17 تمام
۰ نفر