۲۳ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6174577
T T
۰ نفر
استاندار مازندران : صبر واستقامت خانواده های معظم شهدا ستودنی است ..................................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/03/87 داخلی.اجتماعی.شاهد.شاغل.تجلیل.شهرداری ساری.
استاندار مازندران ضمن تجلیل از فرزندان شاهد شاغل درشهرداری ساری گفت : صبر و استقامت و ایثارگریهای خانواده های معظم شهدا همیشه ستودنی است.
"ابوطالب شفقت" روز پنجشنبه در دیدار با 48 نفر از فرزندان شاهد شاغل در شهرداری مرکز مازندران افزود : خانواده شهدا چشم و چراغ ملت و نظام اسلامی هستند .
وی در خصوص رفع مشکلات مربوط به اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر این استان و نیز لزوم جذب آنان از سوی دستگاههای اجرایی مازندران،بر ادای دین به شهیدان و یادگاران عرصه حماسه و ایثار و استفاده از توانمندیهای این عزیزان در توسعه و سازندگی ایران اسلامی تاکید کرد .
درادامه این دیدار رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در سخنانی از خانواده های معظم شهدا به عنوان الگو و اسوه صبر و مقاومت یاد کرد و افزود : ادای احترام به این عزیزان بر همه ما واجب بوده و دین بزرگی بر عهده همه ما دارند .
دکتر "حمید علی صمیمی" بر نقش یادگاران شاهد و ایثارگر در رشد و بالندگی جامعه و بهره گیری از استعدادهای درخشان آنان در پیشرفت کشور و نیز ایجاد تعامل و همدلی دستگاهها در جذب فرزندان شاهد در این استان تاکید کرد .
وی اظهارداشت : طی دو سال گذشته تعداد 48 نفر از فرزندان شاهد ساری در شهرداری این شهر جذب و مشغول بکار شدند .
در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، استان مازندران بیش از 10 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد .ک/2 506/609/ 402 شماره 079 ساعت 16:10 تمام
۰ نفر