۱۶ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6183642
T T
۰ نفر
نیروهای هلال احمر در اجرای طرح امداد زمستانی در 17نقطه مستقر شدند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/16 اجتماعی.هلال احمر.امداد زمستانی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهر تهران گفت: نیروهای هلال احمر در اجرای طرح امداد زمستانی از امروز تا پایان فصل سرما در 17 نقطه از محورهای مواصلاتی و جاده های استان تهران مستقر شدند.
مجید خطیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در اجرای طرح امداد زمستانی 136 امدادگر، پزشک و تکنسین فنی (برای کار با دستگاه های نجات سنگین ) مسوولیت امداد رسانی به شهروندان را برعهده دارند وی، با بیان اینکه نیروهای امدادی هلال احمر در 12 پایگاه ثابت و پنج پایگاه اقماری مستقر هستند، افزود: هر پایگاه دارای دو تیم امدادی (شش امدادگر، یک پزشک و یک تکنسین فنی )، یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی عملیاتی شامل ست نجات سنگین می باشد.
وی، محل های استقرار نیروهای امدادگر هلال احمر را محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، خراسان، اتوبان تهران - قم، اتوبان تهران - کرج، جاده رباط کریم، جاده قدیم ساوه، اتوبان تهران - ساوه، شهرستان ساوجبلاغ، اتوبان تهران - قزوین، گردنه قوچک تهرانپارس و علی آباد پاکدشت عنوان کرد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهر تهران گفت: برای امداد رسانی به مصدومان جاده ای در زمستان، کادر درمانی و امدادی هلال احمر تقویت شده و انبارها نیز، به لوازم و امکانات لازم از جمله دستگاه های نجات سبک و نیمه سنگین تجهیز شده است.
خطیبی، با بیان اینکه در فصل زمستان نیروهای هلال احمر به امداد رسانی به شهروندان در داخل شهر نیز می پردازند، یادآور شد: دستگاه های موتور پمپ آب و لجن کش ها آماده سازی شده تا در صورت لزوم در پایتخت از آنها برای امدادرسانی به شهروندان استفاده شود.
شماره 059 ساعت 21:52 تمام
۰ نفر