۱۶ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6185202
T T
۰ نفر
250 کارشناس اورژانس در تاسوعا و عاشورا درمیادین پایتخت مستقر می شوند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/16 اجتماعی.اورژانس.تاسوعا و عاشورا معاون مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس ) تهران گفت: 250 کارشناس فوریت های پزشکی اورژانس در روزهای تاسوعا و عاشورا در میادین و حسینیه های پر ازدحام پایتخت مستقر می شوند.
دکتر نادر حقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از 100 دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه کارشناسان فوریت های پزشکی در میادین و حسینیه های پر ازدحام از جمله میادین امام حسین (ع)، آزادی، هفت تیر،15 خرداد، سبزه میدان، انقلاب، تجریش، رسالت، فلکه دوم صادقیه، میدان پونک، مسجد ارک، مهدیه تهران و حرم امامزاده صالح (ع) مستقر هستند.
وی با اشاره به ساعت استقرار آمبولانس ها، اظهار داشت: آمبولانس های اورژانس تهران به منظور ارائه خدمات امدادی به عزاداران حسینی در این ایام از ساعت 9 تا 12 و 17 تا 24 در مکان های مذکور مستقر می شوند.
وی یادآور شد: در صورت مصدومیت و نیاز به انجام اقدامات درمانی تکمیلی، عزاداران حسینی به مراکز درمانی و بیمارستان های امام خمینی (ره )، حضرت رسول (ص )، سینا، امام حسین (ع)، شریعتی، شهید دکتر فیاض بخش و هفتم تیر منتقل می شوند.
شماره 036 ساعت 16:09 تمام
۰ نفر