۳۱ فروردین ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6193560
T T
۰ نفر
پروژه های نیمه تمام ورزشی خراسان رضوی امسال بهره برداری می شوند ...........................................................
مشهد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 31/01/86 داخلی.ورزشی.عمرانی.
مدیرکل اداره تربیت بدنی خراسان رضوی گفت: تمامی پروژه های نیمه تمام بخش ورزش این استان تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسند.
افشین داوری روز جمعه در حاشیه برگزاری جشنواره تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان ودست اندرکاران عرصه ورزش خراسان رضوی به ایرنا گفت: برای تکمیل این پروژه ها 200 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
وی افزود: بخشی از این پروژه ها مربوط به توسعه فضاهای ورزشی روستایی است که پارسال در جریان سفر رییس جمهور به استان مصوب شده بودند.
او گفت: در این بخش 13 هزار و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان تربیت بدنی و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات خاص توسعه استان اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: برای تکمیل 23 طرح نیمه تمام نیز 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهور در نظر گرفته شده است.
او در ادامه از نوسازی و بهسازی ورزشگاه کاشمر خبر داد و افزود: برای تکمیل این ورزشگاه 230 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
وی احداث مجموعه ورزشی هزار و 200 نفره در شهرستانهای فردوس، رشتخوار، خواف، مه ولات و گناباد را از دیگر طرحهایی دانست که بعضی از آنها تکمیل و عملیات اجرایی برخی هم در مرحله نهایی قرار دارد.
او همچنین از احداث بزرگترین مجموعه آبی ایران در مشهد خبر داد و گفت: برای ساخت این پارک آبی که توسط بخش خصوصی خرداد ماه آتی بهره برداری می شود، 10 میلیارد ریال تسهیلات از محل طرحهای زود بازده تخصیص داده شده است.
مدیرکل اداره تربیت بدنی خراسان رضوی سرانه فضای ورزشی را در این استان سه دهم مترمربع ذکر کرد و افزود: امسال یک دهم به این سرانه اضافه خواهد شد.
7491/2713/660 شماره 046 ساعت 03:13 تمام انتهای پیام E31.13-03-48
۰ نفر