۱۶ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6207233
T T
۰ نفر
همکاری بانکهای کهگیلویه و بویراحمد با طرحهای گردشگری نامطلوب اعلام شد ......................................................................
یاسوج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 16/5/86 داخلی.فرهنگی.گردشگری.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد گفت: این استان دارای پتانسیل هاوقابلیت های فراوانی در حوزه گردشگری است ولی بانک های عامل درزمینه اعطای تسهیلات به طورمطلوب بامتقاضیان وسرمایه گذاران این طرحها همکاری نمی کنند.
قدرت الله تاجبخش سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:نگاه بانک های عامل و مدیران اجرایی این استان نسبت به مقوله گردشگری وحوزه های آن بسیار ضعیف است و نیاز به تغییر دارد.
وی بیان کرد:انتظارمی رود که دیدگاه و نگرش منفی مسوولان اجرایی وبانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد نسبت به طرحهای گردشگری اصلاح شود.
تاجبخش اظهار داشت: بهانه بانک های عامل این استان برای همکاری نکردن با طرحهای گردشگری، نداشتن توجیه فنی و اقتصادی است در حالی که این طرح ها دارای توجیه فنی است و اشتغال پایدار ایجاد می کنند.
وی عنوان کرد: کمبود واحدهای پذیرایی، اقامتی و مهمانسرا در این استان مشهود و لازم است که این وضعیت هر چه سریعتر بهبود یابد.
تاجبخش ابرازداشت: مهمترین دلیل برطرف نشدن مسائل و مشکلات حوزه گردشگری درکهگیلویه وبویراحمد،کم لطفی وهمکاری ضعیف بانک های عامل با سرمایه گذاران این بخش است.ک/3 2759/563/675 شماره 069 ساعت 12:30 تمام
۰ نفر