۱۰ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6217560
T T
۰ نفر
بانوان کرمانی: از زنان و کودکان فلسطینی حمایت می کنیم ......................................................
کرمان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/07/86 داخلی.اجتماعی.روزقدس.
بانوان کرمانی همدوش سایر هموطنان خود روز جمعه آینده با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت و پشتیبانی خود را از مردم بیدفاع فلسطین بویژه زنان و کودکان تحت ستم اعلام خواهند کرد.
شماری از بانوان کرمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی شرکت در این راهپیمایی باشکوه را موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام دانستند.
یکی از این افراد که خود را سهیلا پورمحمدی معرفی کرد به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور اعلام حمایت و همبستگی با زنان و کودکان ستمدیده فلسطینی روز جمعه آینده در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.
وی افزود: چشمان نگران ملت بیدفاع فلسطین خصوصا زنان و کودکان این کشور به حضور مردم همیشه در صحنه ایران و سایر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس دوخته شده است.
وی افزود: هر چه حضور مردم در این راهپیمایی گسترده تر باشد امید فلسطینی ها به پیروزی بر اشغالگران قدس شریف هم بیشتر خواهد شد. یکی دیگر از بانوان کرمانی هم به خبرنگار ایرنا گفت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با درایت و هوشمندی بینانگذار جمهوری اسلامی به نام روز قدس نامیده شده است مردم کرمان نیز بار دیگر همدوش و همراه با سایر مسلمانان جهان فریاد مرک بر اسرائیل سر خواهند داد.
مرضیه میرحسینی افزود: در این برهه از زمان که آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب از هر حیله ای برای مقابله با موج گسترده اسلام خواهی و تاسی مردم جهان به انقلاب اسلامی استفاده می کنند، حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی روز قدس نقشه های آنها را نقش بر آب خواهد کرد.
یک دانشجو هم در این باره اظهار داشت: روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز قدس به مردم فلسطین خواهیم گفت که تنها نیستند و در جهاد با اشغالگران، انسانهای آزاده جهان در کنار آنها هستند.
اشرف نامجو شهروند دیگر کرمانی هم به خبرنگار ایرنا گفت: روز قدس امسال در حالی فرا می رسد که سخنرانی دکتر احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران در سازمان ملل و دانشگاه کلمبیا موجب سرافرازی ملت ایران در جهان شده است.
وی گفت: مردم فلسطین با تاسی به قیام حق طلبانه ملت ایران در نبرد با رژیم سابق و آمریکای جنایتکار مبارزه را تنها راه نجات خود از زیر سلطه اشغالگران یافته اند.
وی افزود: زنان ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس امسال ضمن اعلام انزجار از صهیونیسم بین الملل و آمریکای جهانخوار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به ویژه زنان و کودکان این سرزمین اعلام خواهند کرد.
فریبا اسدی یک دانش آموز کرمانی هم معتقد است: حضور در راهپیمایی روز قدس موجب تحکیم وحدت بین مسلمانان ایران و مردم فلسطین خواهد شد.
او به خبرنگار ایرنا گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره بر ایجاد وحدت و اتحاد بین مسلمانان تاکید داشته اند و راهپیمایی روز قدس می تواند به صحنه بروز و ظهور این اتحاد تبدیل شود.
وی افزود: مردم فلسطین نیازمند حمایت و پشتیبانی از سوی همه ملل جهان بویژه مسلمانان و ملتهای آزاده هستند و شرکت در راهپیمایی روز قدس می تواند در پیروزی آنها موثر واقع شود.
یک بازنشسته فرهنگی هم در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: مردم فلسطین بیش از 60 سال با اشغالگران و متجاوزان در حال مبارزه هستند.
زهرا انجم شعاع افزود: رهبر فقید انقلاب اسلامی با هوشمندی بی نظیر خود مسئله فلسطین را جزو مسایل اصلی مسلمانان دانسته و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند.
وی گفت: پس از 29 سال از گذشت انقلاب اسلامی هنوز مسئولیت ملت ایران در قبال مردم بیدفاع فلسطین پایان نیافته است و باید تا رهایی قدس عزیز از چنگال غاصبان این حمایتها از مردم فلسطین ادامه داشته باشد.
وی گفت: روز جمعه آینده به همراه خانواده خود در این راهپیمایی عظیم شرکت و انزجار خود را از رژیم متجاوز و اشغالگر قدس اعلام خواهیم کرد.
ک/4 657/507/659 شماره 187 ساعت 17:07 تمام
۰ نفر