تعمیق نشدن یافته های علمی یکی از نقص های سیستم آموزشی کشور است
#
رباط کریم، تهران بزرک، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/06/83
داخلی.فرهنگی.آموزش و پرورش.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان رباط کریم گفت: نهادینه و تعمیق
نشدن یافته های علمی یکی از نقص های سیستم آموزشی کشور است.
"منوچهر رستمی" روزچهارشنبه درگردهمایی مدیران آموزش و پرورش و مسئولان
علمی کشور افزود: باور کردن تعالیم آموزشی توسط دانش آموزان و درونی کردن
این تعالیم یکی از اهداف آموزش و پرورش برای ارتقا سطح علمی دانش آموزان
است.
به گفته وی، ایجاد تغییرات مثبت و کارآمد دانش آموزان در سایه ارتقا
سطحعلمی آنان، در گرو تعامل منطقی و فیمابین معلم و دانش آموزان و اثرگذاری
آنان بر یکدیگر است.
رستمی با اشاره به بازگشایی مدارس تصریح کرد: برای ترغیب دانش آموزان
و ارتقا سطح بهداشت روانی آنها توجه به رنک، نور و به خصوص سرویس های
بهداشتی در مدارس بسیار مفید و موثراست که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی برگزاری و اقامه نماز در مدارس را گامی موثر در جهت ارتقا مسائل
تربیتی دانش آموزان دانست و بر تزئین، نظافت و استفاده از مهر و جانماز
مرتب در مدارس و نمازخانه ها تاکید کرد.
تهرام/2342/تا/2808/683