۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6502201
T T
۰ نفر
وزیر صنایع و معادن از دو واحد صنعتی فریمان بازدید کرد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/09 اقتصاد.داخلی.وزیر صنایع مشهد_ وزیر صنایع و معادن در ادامه سفر خود به استان خراسان رضوی عصر پنجشنبه از دو واحد صنعتی شهرک صنعتی کاویان شهرستان فریمان بازدید کرد.
علی اکبر محرابیان و هیات همراه با سفر به فریمان از خط نورد شرکت تولیدی صفا توس تولیدکننده لوله ، نبشی و اتصالات آن و پروژه در در ست احداث واحد تولیدی فولاد کاویان شرق آسیا بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، واحد تولیدی فولاد کاویان شرق آسیا با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و در زمینه تولید انواع فولاد و شمش های فولادی فعالیت خواهد کرد.
وزیر صنایع و معادن روز پنجشنبه در مراسم آغاز ساخت کارخانه تولید فولاد تربت حیدریه نیز شرکت کرد.
هم اکنون دو شهرک صنعتی، شامل شهرک صنعتی کاویان با چهار صد هکتار مساحت، شهرک صنعتی فریمان با 35هکتار و پارک صنعتی مهتاب نیز با 35هکتار در شهرستان فریمان فعال است.
از این میان شهرک صنعتی کاویان فریمان از امتیازات شاخصی مانند قرارگرفتن در مسیر راه آهن مشهد، سرخس، تجن و آسیای میانه، استقرار نمایندگی گمرکات در منطقه شمال شهرک، واقع شدن در نزدیکی بزرگراه مشهد به باغچه و مسیر خط انتقال گاز توسعه جنوب خراسان، قرار گرفتن در منطقه محروم سنگ بست و برخورداری از 10 سال معافیت مالیاتی و دیگر بخشودگی های خاص برخوردار است.ک/2 7490/659 شماره 008 ساعت 10:16 تمام
۰ نفر