۱۶ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6512225
T T
۰ نفر
محمد جواد سلطان زاده روز چهارشنبه با اعلام این خبربه ایرنا افزود: برای اجرای این طرح 105 هکتار زمین از سوی سازمان مسکن وشهرسازی اختصاص یافته که تا دو ماه آینده تحویل شهرداری می شود ونقشه اجرایی آن نیز درحال تدوین است.
وی بیان داشت: 70 هکتار از این زمین در شرق و 35 کیلومتر نیز در غرب بندرعباس قرار دارد که براساس شمار صنوف و مشاغل مزاحم در کارگروه شهرسازی، تعیین و مشخص شده است.
این مسوول درادامه اظهارداشت: نگرانی شهروندان از مزاحمت و آلودگی این مشاغل به جاست، چراکه مشاغل یاد شده علاوه بر آلودگی دیداری وشنیداری، به مبلمان شهری نیز آسیب می رساند.
به گفته ی سلطان زده، شماری از این مشاغل مزاحم در سطح شهر با تصاحب پیاده رو و بخشی از حاشیه خیابان، مشکلاتی را برای شهروندان و شهرداری ایجاد کرده اند.
وی یادآورشد: درسال 80 زمین مورد نیاز برای جمع آوری وانتقال صنوف مزاحم به این شهرداری اختصاص یافت که به علت توسعه مسکن مهر، زمین یاد شده در اختیار طرح مسکن مهر قرار گرفت.
گفتنی است صنوف مزاحم در شهر بندرعباس را بیشتر تعمیرگاه های خودرو، کارگاه های در وپنجره سازی، نجاری ونمایشگاه های فروش خودرو تشکیل می دهند. ک/3 7195/668
۰ نفر