۷ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6566585
T T
۰ نفر
دومین نمایشگاه شرکت های ساختمانی داخلی و خارجی، در زنجان گشایش یافت ...................................................................
زنجان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/03/87 داخلی.اقتصادی.نمایشگاه.ساختمانی دومین نمایشگاه شرکت های ساختمانی داخلی و خارجی، عصر سه شنبه در محل نمایشگاههای بین المللی کاسپین زنجان، گشایش یافت.
در این نمایشگاه که درقالب "ساختمان، کاشی، سرامیک، سنگ وصنایع وابسته" و "سیستمهای گرمایشی و سرمایشی" برپا شده است ، شرکت های بزرگ ساختمانی و تاسیساتی داخلی و خارجی، محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.
این نمایشگاه، در فضایی به وسعت 17 هزار مترمربع و باهدف معرفی محصولات و فناوری های نوین بخش ساختمان و تاسیسات، الگوهای جدید و سنجش نیازهای مصرف کنندگان، برپا شده است.
علاوه بر شرکت های داخلی، نمایندگی هایی از شرکت های ژاپن، ترکیه، سنگاپور، آلمان، چین، اتریش، امارات، کره جنوبی، در نمایشگاههای بین المللی زنجان حضور دارند.
این نمایشگاه در زمینه انبوه سازی، رنگ و عایق های صوتی و حرارتی، مصالح ساختمانی، بالابر و آسانسور، لوازم برقی، درب و پنجره، سقف کاذب، شیشه و یراق آلات، برگزار شده است.
پوشش نمای داخل وخارج ساختمان، لوزام چینی وبهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر و جکوزی، معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی، نرم افزار و نشریات تخصصی ساختمان، دیگر موارد ارایه شده در این نمایشگاه است.
درمدت چهار روز برپایی این نمایشگاه، نشست های تخصصی و کارگاههای آموزشی نیز درخصوص بکارگیری فناوری نوین در پوشش و نمای ساختمان، بهینه سازی مصرف انرژی، اصلاح بافتهای فرسوده ی شهری و انبوه سازی برگزار خواهدشد. ک/2 595/587 شماره 105 ساعت 19:59 تمام
۰ نفر