۲۲ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6618221
T T
۰ نفر
عملیات پروازی فرودگاه های امام خمینی (ره ) و مهرآباد از سرگرفته شد ..................................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 22/10/86 داخلی.اقتصادی.آب و هوا.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: عملیات پروازی فرودگاه های امام خمینی (ره ) و مهرآباد از ساعت 12 روز شنبه (جاری )از سرگرفته شد.
"رضا جعفرزاده" در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، پیش بینی کرد: چنانچه وضعیت جوی بشدت روزهای گذشته نباشد، شرکتهای هواپیمایی تلاش خواهند کرد تا پاسخگوی تعهداتشان در مقابل مسافران باشند.
پیش از این اعلام شده بود برقراری پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه های امام خمینی (ره ) و مهرآباد به شرایط جوی بستگی دارد.
سازمان هواپیمایی کشوری همچنین به منظور ایمنی بیشتر و حفظ جان مسافران و به دلیل ادامه بارش برف، یخبندان و سرمای شدید، هرگونه نشست و برخاست هواپیما از نیمه شب گذشته تا ساعت 12 ظهر شنبه در فرودگاه های امام خمینی (ره ) و مهرآباد را ممنوع اعلام کرده بود.
جعفرزاده همچنین در خصوص پروازهای حجاج گفت: این پروازها نیز در حال انجام به طوری که عملیات بازگشت حجاج 13 شهر کشور پایان یافته است و عملیات بازگشت حجاج چهار شهر تهران، ارومیه، زاهدان و مشهد نیز بزودی پایان می گیرد.
اقتصام ** 1574 ** 1558 شماره 113 ساعت 15:30 تمام
۰ نفر