۲۴ تیر ۱۳۷۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6947929
T T
۰ نفر
رسانه ها و خبرنگاران برتر در حوزه خبری جهادسازندگی معرفی شدند # تهران / خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/04/76 رسانه ها و خبرنگاران برتر در حوزه خبری وزارت جهاد سازندگی در نخستین روز از برگزاری پنجمین همایش آموزشی روابط عمومی های این وزارتخانه انتخاب و معرفی شدند.
از بین رسانه های کشور ، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با کسب 8/88 امتیاز رتبه اول ، روزنامه اطلاعات با 9/76 امتیاز دوم و واحد مرکزی خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی با 6/76 امتیاز رتبه سوم را کسب کردند.
از میان خبرنگاران حوزه خبری وزارت جهاد سازندگی ، غلامحسین احمدی از خبرگزاری جمهوری اسلامی با 5/32 امتیاز رتبه اول ، مهدی نفیسی فر از واحد مرکزی خبر صدا و سیما با 29 امتیاز رتبه دوم و علی اکبر فارسی از روزنامه اطلاعات با 4/26 امتیاز رتبه سوم را به دست اوردند.
گروه اقتصاد سیما ، گروه اقتصاد رادیو به دلیل همکاری مستمر و مجله دامدار به عنوان نشریه تخصصی نیز لوح تقدیر دریافت کردند.
علی اکبر اشعری معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنک و ارشاد اسلامی در مراسم آغاز به کار این همایش گفت : با گسترش جوامع انسانی ، روابط اجتماعی پیچیده تر شده است و رسانه ها و روابط عمومی ها به عنوان عناصری که می توانند زمینه ساز این روابط باشند ، نقش مهمی دارند.
وی گفت : روابط عمومی ها دو وظیفه مهم آگاه کردن مردم از عملکرد دستگاه ذیربط و منتقل کردن دیدگاهها و نظرات مردم به مسئولان را برعهده دارند . رسانه ها نیز دو وظیفه انتقال اخبار صحیح به مردم برای آگاهی آنها از واقعیت و منعکس کردن خواسته ها و نیازهای مردم به مسئولان را بر عهده دارند .
در ادامه کار همایش ، روابط عمومی های برتر سازمانها و شرکتهای تابعه وزارت جهاد سازندگی نیز انتخاب و معرفی شدند.
محمدجواد ایروانی قائم مقام وزیر جهاد سازندگی در این همایش گفت : جهاد سازندگی در تحقق برنامه ها و اهداف خود باید توسعه پایدار را مدنظر قرار دهد.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی یک نظام ارمانی است و دستیابی به اهدافی که دنبال می کند ، دشوار است و لذا به تلاش مضاعف روابط عمومی ها نیاز دارد .
پنجمین همایش آموزشی روابط عمومی های وزارت جهاد سازندگی تا روز چهارشنبه در تهران به کار خود ادامه می دهد.
تمام 128 / 13
۰ نفر