۱۷ تیر ۱۳۷۴، ۰:۰۱
کد خبر: 6991500
T T
۰ نفر
صندوق بین المللی پول پرداخت اعتبارات به فیلیپین راافزایش می دهد # تهران - خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/4/74 صندوق بین المللی پول روز جمعه با تصویب برنامه جدید اقتصادی موافقت کرد پرداختهای اعتباری خود را به فیلیپین افزایش دهد .
خبرگزاری المان از مانیل ضمن اعلام این مطلب افزود : صندوق بین المللی پول به حمایت از توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری درفیلیپین کمک می کند .
این توافق که بدنبال دیدار اخیر هیات اعزامی صندوق بین المللی پول از مانیل حاصل شد تا ماه میلادی اینده /اوت 95 / نهایی خواهد شد .
سفر هیات صندوق بین المللی پول به مانیل دو هفته ادامه داشت و هیات مذکورطی این مدت عملکرد اقتصادی دولت فیلیپین را از نزدیک بررسی کرد .
این هیات در بررسیهای خود اقتصاد فیلیپین را پویا توصیف کرد.
صندوق بین المللی پول رشد اقتصادی فیلیپین را در سال میلادی جاری /11دی 73 تا 10 دی 74 / حدود 5/6 درصد در نظرگرفته است که نسبت به میزان پیش بینی شده قبلی توسط این صندوق ، افزایش نشان می دهد .
صندوق بین المللی پول رشد اقتصادی فیلیپین را در سال میلادی گذشته / 11دی 72 تا 10 دی 73 / حدود 5/3 درصد پیش بینی کرد اما این رشد از 1/5 درصد نیز تجاوز کرد.
دولت فیلیپین باتلاشهای بسیار و عملکرد مطلوب اقتصادی توانست سقف اعتبارات دریافتی از صندوق بین المللی پول رادر سال میلادی جاری نسبت به سال قبل افزایش دهد .
۰ نفر