۲۴ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7103927
T T
۰ نفر
استاندار اصفهان: هنوز ورزشگاه نقش جهان به این استان واگذار نشده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/24 ورزش.ورزشی.ورزشگاه نقش جهان اصفهان- استاندار اصفهان گفت: هنوز ورزشگاه نقش جهان به این استان واگذار نشده و درصدد در اختیار گرفتن آن هستیم.
به گزارش ایرنا، علیرضا ذاکر اصفهانی روز چهارشنبه در جمع کانون هواداران باشگاه سپاهان افزود: تکمیل این ورزشگاه از مطالبات مردم و ورزشکاران است.
وی اضافه کرد: تفاهمنامه ای در مورد واگذاری ورزشگاه به استان اصفهان در اسفند ماه سال گذشته به سازمان تربیت بدنی کشور ارسال شد که اگر امضا شود عملیات تکمیل این ورزشگاه شروع می شود.
وی اظهار داشت: اگر واگذاری این ورزشگاه در ابتدای سال جاری صورت بگیرد، شاهد عملیات تکمیلی این پروژه ملی و بهره برداری آن در کمترین زمان خواهیم بود.
ذاکر اصفهانی گفت: بین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و پیمانکار این پروژه اختلافاتی وجود دارد که با حل این مشکل و واگذاری اختیارات ورزشگاه به استان روند تکمیل آن سرعت می یابد.
ذاکر اصفهانی، کسب 20 درصد از مدال های ورزشکاران ایرانی در مسابقات گوانگ ژو، شش مدال طلای آسیایی و پارا آسیایی، 39 مقام در بازی های آسیایی و 48 مقام در بازی های جهانی توسط ورزشکاران اصفهانی را از جمله افتخارات ورزش استان در سال گذشته دانست.
وی از ایجاد سایت بانوان در دهکده فرهنگی، تفریحی چادگان خبر داد و اضافه کرد: مدیریت استان برای ورزش بانوان اهمیت زیادی قائل است و راه اندازی این سایت برای پاسخگویی به مطالبات و محدویتهای آنان ضروری بود.
وی افزود: سایت بانوان شامل زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، زمینهای فوتبال ساحلی و چمن به مساحت 10هزار متر مربع، در مدت شش ماه ایجاد شده است.
استاندار اصفهان، هزینه اجرایی این پروژه را سه میلیارد و366 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اعلام کرد.
ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه ورزش استان اصفهان در سطح کشور از جایگاه خوبی برخوردار است، اظهار داشت: این وضعیت باید حفظ شود و ارتقاء یابد.
استاندار اصفهان گفت: با توجه به قرار گرفتن در هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال از مدیران دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن خواست تمام تلاش و همت خود را صرف باقی ماندن جام لیگ برتر در اصفهان کنند.
7137/ 607 شماره 262 ساعت 18:24 تمام
۰ نفر