۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7116750
T T
۰ نفر

معاون استاندار کردستان:

۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7116750
معاون استاندار کردستان: توزیع اعتبارات دستگاه ها توسط شورای توسعه و برنامه ریزی انجام می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/25 اقتصاد.توزیع اعتبارات.توسعه و برنامه ریزی سنندج - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اینکه شورای برنامه ریزی و توسعه بالاترین مرجع تصمیم گیری استان محسوب می شود، گفت: توزیع اعتبارات دستگاه های اجرایی توسط شورای توسعه و برنامه ریزی انجام می شود و سایر دستگاه ها نقشی در این بخش ندارند.
ارسلان ازهاری روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان در سنندج، با اشاره به اینکه در قانون شوراهای متعددی تعریف شده اند، افزود : شورای توسعه و برنامه ریزی بالاترین مرجع تصمیم گیری استان است و در ذیل این شورا یکسری کارگروه تخصصی که حدود 11 مورد می باشد، تعریف شده است.
به گفته وی شورای آموزش و پرورش به عنوان یکی از کارگروه های تخصصی شورای توسعه و برنامه ریزی استان محسوب می شود و مصوبات این کارگروه در شورای توسعه و برنامه ریزی قابل طرح و دفاع می باشد.
وی با اشاره به اینکه تصمیم گیری در مورد مباحث تخصصی و عمومی آموزش و پرورش از قبیل ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش، مباحث فنی و تخصصی آموزشی و تربیتی و سایر موارد در حیطه وظایف شورای آموزش و پرورش است، اظهار داشت: مباحث بودجه و اعتبارات نیز جزء حیطه وظایف و اختیارات شورای توسعه و برنامه ریزی استان می باشد و شورای آموزش و پرورش نمی تواند در این بخش مصوبه اجرایی داشته باشد.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استاندار کردستان در ادامه از اعضای شورای آموزش و پرورش خواست مصوبات این جلسات را به شورای توسعه و برنامه ریزی استان ارجاع دهند و از مصوبات خود دفاع نمایند.
ازهاری با اشاره به پایین بودن میزان اعتبارات و بالا بودن سطح انتظارات و درخواست دستگاه های اجرایی استان، افزود: باید با مدیریت و اولویت بندی کردن پروژه ها و برنامه ها اقدام به توزیع اعتبارات کنیم.
533 شماره 203 ساعت 21:42 تمام
۰ نفر