۱۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7126001
T T
۰ نفر

به مناسبت 17 مرداد؟

۱۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7126001
به مناسبت 17 مرداد؟ 423 عنوان مقاله با موضوع خبرنگار در پایگاه مجلات نور عرضه شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/17 فرهنگی.17 مرداد.پایگاه مجلات تخصصی نور.قم قم - همزمان با فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، پایگاه مجلات تخصصی نور(نورمگز) 423 عنوان مقاله با موضوع خبرنگار عرضه کرد.
مدیر ارتباطات و تبلیغات مرکز نور روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، ضمن تبریک فرار رسیدن روز خبرنگار، گفت: حرفه خبرنگاری نشات گرفته از رسالت آخرین فرستاده خداست.
غلامرضا رحمانی افزود: رسالت پیامبر اکرم (ص ) به عنوان آخرین کسی که پس از تمامی انبیا، پیام های حضرت حق را برای نجات انسان ها تبیین کرد، بیانگر آن است که این وظیفه همواره چراغ هدایتی بوده تا روشنگران و آزاد اندیشان معنای واقعی آن را دریابند و کوته اندیشان بدون پی بردن به عمق آن، این رسالت را کاری بیهوده تلقی کنند.
وی ادامه داد: پایگاه مجلات تخصصی نور ضمن گرامیداشت این روز 423 مقاله را با محوریت روز خبرنگار و خبرنگاری به جامعه رسانه ای کشور عرضه کرد.
وی بیان داشت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه مجلات تخصصی نور به نشانی com.noormags.www و درج کلمه خبرنگار به مقالات مورد نظر خود دست پیدا کنند.
رحمانی با اشاره به عناوین موجود دراین پایگاه اظهارداشت: اخلاق حرفه ای خبر در اسلام، شیوه های خبر و خبرنویسی، نگاهی به کتاب یادداشت های یک روزنامه نگار، خبرنگاران جوان و گزارشگری، کتابی کاربردی برای آغازگران خبرنگاری از عناوین خواندنی مجموعه مقالات روز خبرنگار در پایگاه نورمگز است.
ویحرفه خبرنگاری و خبرنگاری در حوزه کتاب را از دیگر عناوین پایگاه مجلات دانست و گفت: رسانه و ارتباطات، سیری به درون اخبار تلویزیون، گفت وگو، روش های مصاحبه خبری، فرهنگ و اجتماع، تازه های دیگران، به یاد شهید اهل قلم صارمی، گزارش های خبری، اخبار جهان اسلام و ... از جمله دیگر عناوین مقالات می باشند.
پایگاه مجلات تخصصی نور مهرماه 1384 به طور مستقل با جدا شدن از پایگاه حوزه کار خود را آغاز کرد./3 7405/ /550 شماره 042 ساعت 10:10 تمام
۰ نفر