۱۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7129731
T T
۰ نفر
چارگوش، گایداروف و شاپیف حریفان اصلی گودرزی در مسابقات جهانی کشتی ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/14 ورزش.کشتی.جهانی استانبول.همدان همدان - صادق گودرزی کشتی گیر همدانی عضو تیم ملی، حریفان بسیار قدرتمندی را در مسابقات جهانی ترکیه پیش رود دارد و دنیس چارگوش از روسیه، مراد گایداروف از بلاروس و عبدالحکیم شاپیف از قزاقستان از رقیبان مهم وی به شمار می روند.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا صادق گودرزی با 26 سال سن یکی از جوانترین ملی پوشان ایرانی حاضر در مسابقات جهانی ترکیه است و سابقه کسب نایب قهرمانی این رقابت ها در دوره گذشته را دارد.
گودرزی تاکنون در مقابل مرادگایداروف بلاروس در دیدارهای رسمی به پیروزی رسیده اما در مقابل دنیس چارگوش قهرمان روس ها دو بار شکست را پذیرا شده است.
این کشتی گیر ملایری در فینال مسابقات جهانی گذشته مقابل دنیس چارگوش روس، در حالی که وقت نخست را به سود خود پایان برده بود، شکست را پذیرا شد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.
بهترین عناوین وی، نقره سال 2010جهان، برنز سال 2009 جهان و طلای بازی های آسیایی گوانگ ژو چین در سال گذشته است که نشان می دهد با وجود جوانی از تجربه بالایی برخوردار است.
گودرزی موفق ترین ملی پوش ایران در مسابقات جهانی 2010 بود و هم اینک این دارنده مدال های نقره و برنز جهان به دنبال گذر از همتای روسی خود و ایستادن بر سکوی نخست وزن 74 کیلوگرم خواهد بود.
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک 2012 لندن روزهای 20 تا 27 شهریورماه در شهر استانبول برگزار می شود.
576/7520/ 640 شماره 082 ساعت 12:14 تمام
۰ نفر