۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7134853
T T
۰ نفر
یکصد و نهمین مدرسه برکت در یکی از روستاهای مرزی خراسان شمالی بهره برداری شد ............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/07/1390 اجتماعی.آموزش و پرورش.بنیاد برکت.مدرسه بجنورد _ یکصد و نهمین "مدرسه برکت" اهدایی رهبر معظم انقلاب به مردم محروم بخش مرزی "راز و جرگلان" شهرستان بجنورد روز سه شنبه به بهره برداری رسید.
این آموزشگاه سه کلاسه با هزینه دو میلیارد و 477 میلیون ریال توسط موسسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در روستای مرزی "سوخسو هاشم" ساخته شده است.
آموزشگاه در 453 مترمربع مساحت ساخته شده که شامل فضای آموزشی، فضای پرورشی، سرویس بهداشتی و دیگر بخشهای مورد نیاز است و با بهره برداری از آن 80 دانش آموز روستایی از فضای آموزشی مطلوب برخوردار شده اند.
در مراسم بهره برداری از این طرح آموزشی مدیران کل ادارت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، آموزش و پرورش، معاون فرماندار بجنورد و جمعی از مدیران محلی حضور داشتند. ساخت مدارس برکت بر اساس فرامین ابلاغی رهبر معظم انقلاب به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از مهرماه 1387 با اختصاص بیش از 640 میلیارد ریال اعتبار در مناطق محروم کشور آغاز شده است.ک/2 626
۰ نفر