۱۴ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7136868
T T
۰ نفر

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

۱۴ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7136868
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: مجلس ارزشی با حضور نیروهای ارزشی شکل می گیرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/14 فرهنگی.انتخابات 90.عضو جامعه مدرسین.مجلس ارزشی یزد- عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مجلس ارزشی در پایان امسال با حضور نیروهای انقلابی و ارزشی شکل می گیرد.
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، آیت الله عباس کعبی در همایش اعضای تشکل های دانشجویی مراکز آموزش عالی یزد افزود: مجلس انقلابی و در مسیر امام (ره ) ، انقلاب و ولایت فقیه با حضور افراد شایسته و ولایی تشکیل می شود .
وی با تاکید بر اینکه باید گفتمان انقلاب ،امام (ره ) و ولایت مطلقه فقیه در تحولات مختلف مد نظر همه افراد جامعه قرار گیرد، تصریح کرد: با به میدان آمدن نیروهای مومن ،انقلابی و ارزشی شاهد تشکیل مجلسی در مسیر اهداف و آرمان های نظام اسلامی خواهیم بود .
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه و جدی همه افراد در این عرصه بسیار مهم است .
کعبی گفت: صیانت از اهداف نظام مقدس اسلامی با حضور و مشارکت میلیونی در عرصه خطیر انتخابات رقم می خورد.
وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در انتخابات گذشته ریاست جمهوری یادآور شد: قطعا باید انتخابات آینده مجلس هم پرشور و حماسی برگزار شود .
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی در جمع نخبگان کشور به بیان جایگاه و اهمیت علم ،عمل و ایمان اشاره کرد و افزود: دانشگاهیان و نخبگان علمی در توسعه صحیح کشور بسیار نقش آفرین هستند.
وی خاطرنشان کرد: همه باید برای تحقق منویات و توصیه های معظم له بیش از گذشته بکوشیم .ک/2 7536/1968 شماره 131 ساعت 13:00 تمام
۰ نفر