۲۲ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7138547
T T
۰ نفر
در سه سانحه رانندگی در استان اردبیل چهار نفر کشته و شش نفر مجروح شدند .....................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 22/07/1390 اجتماعی.داخلی.حادثه نمین، اردبیل - واژگونی یکدستگاه خودرو پژو در اتوبان اردبیل – آستارا 2 کشته و 4 مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این حادثه رانندگی که نیمه شب گذشته روی داد خودرو پژو ، در نزدیکی روستای دودران از جاده خارج و واژگون شد .
در این سانحه رانندگی ، خودرو پس از خروج از جاده با تپه های کنار جاده برخورد کرده و در نتیجه یک زن 35 ساله و کودک پنج ساله کشته و راننده و 2 زن سرنشین و یک دختر بچه 5 ساله نیز بشدت مصدوم شدند .
مصدومین این حادثه بلافاصله پس از حضور نیروهای گشت کلانتری مرکز شهرستان نمین و اورژانس و جمعیت هلال احمر نمین به بیمارستان فاطمی اردبیل و جسد فوت شدگان نیز به سردخانه بیمارستان امام خمینی نمین منتقل شدند.
ستوان یکم عباسپور افسر جانشین فرماندهی انتظامی نمین ، علت این حادثه را سرعت غیرمجاز ، انحراف از جاده و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو اعلام کرد .
گزارش خبرنگار ایرنا همچنین ، حاکیست در یک حادثه رانندگی دیگر در جاده اصلاندوز ، پارس آباد یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر مجروح شد .
در حادثه دیگری نیز بر اثر سقوط خودرو به داخل کانال آب کشاورزی در اصلاندوز مغان یک کودک 9 ساله جان باخته و پدر کودک مصدوم شد .
7120/530/506
۰ نفر