۲۷ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7139713
T T
۰ نفر
تصمیمات اتخاذ شده درجلسه هیات دولت برای کرمانشاه تحول آفرین خواهدبود ....................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/07/1390 اقتصاد.داخلی.سفر 90 کرمانشاه - معاون توسعه و منابع انسانی رییس جمهور گفت: تصمیماتی که در جلسه عصر امروز هیات دولت در کرمانشاه گرفته شد، برای استان تحول آفرین بوده و این استان را در مسیر توسعه بیشتر قرار خواهد داد.
ابراهیم عزیزی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در ابتدا باید خدا را شاکر بود که رهبری این بار کرمانشاه را برای سفر برگزیدند و این استان را با قدومشان نور باران کردند.
وی با بیان اینکه برکات سفر رهبر معظم انقلاب قابل احصا نبوده و بویژه برکات معنوی فراوانی را به همراه خواهد داشت، گفت: برکات سفر معظم له در بخش عمرانی نیز سرازیر شد و تصمیمات بسیار خوب، راه گشا و تحول آفرینی در جلسه امروز هیات دولت برای کرمانشاه گرفته شد.
عزیزی با بیان اینکه در جلسه هیات دولت در خصوص تمام مسایل استان بحث و تبادل نظر شد، موضوعات بسیار مهم و قابل بحث این جلسه را رفع مشکل بیکاری، توجه ویژه تر به بحث کشاورزی و همچنین مهار آبهای سطحی عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع، امروز 12 هزار میلیارد تومان برای توسعه، عمران و آبادانی کرمانشاه در نظر گرفته شد که سه هزار میلیارد تومان آن در حوزه های اشتغال، آب و کشاورزی بود.
معاون رییس جمهوری افزود: سه هزار میلیارد تومانی که برای سه بخش اشتغال، کشاورزی و آب در نظر گرفته شد، بتدریج و در طول برنامه پنجم توسعه به این بخشها تزریق و قطعا شاهد تحولات شگرفی در آنها خواهیم بود.
عزیزی با اشاره به اینکه رفع مشکل اشتغال کرمانشاه یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سفر به کرمانشاه بوده است، ابراز امیدواری کرد با مبلغ قابل توجهی که به این بخش اختصاص یافت شاهد رفع هرچه سریعتر آن در این استان باشیم.
7458/567/587
۰ نفر