۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7152574
T T
۰ نفر

پیکر پاک سردار شهید علی هاشمی وارد اهواز شد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7152574
پیکر پاک سردار شهید علی هاشمی وارد اهواز شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/25 اجتماعی.شهید هاشمی.اهواز اهواز- پیکرپاک دلاور سردار گمنام جبهه ها شهید علی هاشمی پس از 22 سال شنبه از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد این شهر شد.
به گزارش ایرنا پیکر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی از فرودگاه اهواز با استقبال گرم جمعی از مردم، خانواده این شهید، مسوولان و نیروهای مسلح به مقر قرارگاه کربلا در این شهر انتقال یافت.
هم اکنون مراسمی به منظور تجلیل از این شهید بزرگوار در قرارگاه کربلا دراهواز برپا ست و پس از آن نیز مراسمی در حسینیه ثارالله اهواز برگزار می شود.
به گزارش ایرنا قرار است پیکر پاک سردارعلی هاشمی ساعت 8:30دوشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س ) از محل حسینیه عاشقان ثارا...در اهواز تشییع و در بهشت شهدای اهواز به خاک سپرده شود.
سردار هاشمی پس از عملیات بیت المقدس با حکم فرماندهی وقت کل سپاه مامور به تشکیل قرارگاه سری نصرت به منظور شناسایی منطقه عمومی هورالهویزه ( جزایر مجنون ) شد که این شناسایی ها منجر به عملیات های خیبر و بدر گردید.
در سال 65با توجه به لیاقت و شایستگی این شهید بزرگوار به فرماندهی سپاه ششم امام صادق (ع) منصوب شد.
در تیر ماه سال 67دشمن اقدام به تک شدیدی در جزایر مجنون کرد که شهید هاشمی با وجود تاکید فرماندهان رده بالا سپاه مبنی بر ترک منطقه، تا آخرین لحظات در کنار سایر رزمندگان اسلام در مقابل متجاوزان بعثی جانانه دفاع می نماید و سرانجام به همراه چند تن از یارانش به آرزوی دیرینه خود رسید.
نیروهای کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر مطهر این شهید والامقام را پس از 22سال اخیرا کشف و شناسایی کردند.
7153/642/ 640 شماره 038 ساعت 11:50 تمام
۰ نفر