۳۰ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7164778
T T
۰ نفر

مشاور رییس جمهوری در امور روحانیت :

۳۰ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7164778
مشاور رییس جمهوری در امور روحانیت : برخی در صدد نشر افکار منحرف غربی در جامعه ما هستند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/30 فرهنگی.داخلی.افکار مشهد- مشاور رییس جمهوری در امور روحانیت گفت: برخی از اشخاص به طرق مختلف در صدد گسترش افکار و اندیشه های منحرف غربی در جامعه اسلامی ما هستند و باید برابر این امر هوشیار بود.
حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا روز چهارشنبه در ادامه همایش اندیشه های آسمانی در مشهد افزود: این قبیل افراد تلاش می کنند که با گسترش افکار منحرف غربی در جامعه طرفداران این افکار را بین مردم و از جمله جوانان افزایش داده و آنان را با این اندیشه ها همراه کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، وی ادامه داد: دشمنان در قالب جنگ نرم به جای حمله نظامی، علیه افکار و اندیشه های مردم و جوانان لشگر کشی کرده اند و به عناوین گوناگون می خواهند آنان را با افکار خود همراه کنند چون نقطه مرکزیت انسانیت انسانها فکر و اندیشه آنها است.
سقای بی ریا اظهار داشت: معاندان و عوامل داخلی و خارجی آنها در قالب جنگ نرم در صدد ضربه زدن به ریشه های فکری و اعتقادی مردم و از جمله جوانان هستند و می خواهند آنان را نسبت به هویت اسلامی، ملی و انقلابیشان بیگانه کنند.
وی افزود: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد نقش بسیار مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمنان دارند.
او با اشاره به نقش کانونها در خنثی سازی ترفند جنگ نرم دشمنان و ابعاد وابسته آنها، از اعضای این کانونها خواست تا با شناخت شگردهای مختلف توطئه های معاندان راهکارهای موثر مقابله با آن را شناسایی و جهت مقابله با این ترفندها گامهای موثری بردارند.
مشاور رییس جمهوری از اعضای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خواست که در مواجهه با جوانانی که با ظاهر و آرایش غیر اسلامی در جامعه حاضر می شوند، به جای این که خطاب به آنان بگویند که این لباس و آرایش نادرست است، به طور منطقی این دسته اشخاص را با نادرست بودن این اقدامشان آشنا کنند.
وی اضافه کرد: علت اصلی آنکه خانمی حجاب را رعایت نمی کند و یا جوانی نماز نمی خواند، ضعیف شدن عفیده و ایجاد شبهه برای آنان است و باید با راههای منطقی و صحیح ، آنها را با اهمیت حفظ حجاب و خواندن نماز آشنا کرد تا باورمندی نسبت به این مسائل در وجودشان نهادینه شود.
سومین همایش سراسری اندیشه های آسمانی با شرکت چهار هزار و 200 نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب چهار دوره در مشهد در حال برگزاری است.
7490/1654/589/659 شماره 090 ساعت 14:09 تمام
۰ نفر