۱۶ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7167818
T T
۰ نفر
مسوول سازمان بسیج اساتید کشور:توسعه بصیرت، به عنوان وظیفه کلان برای بسیج مدنظر است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/16 اجتماعی.بصیرت.همایش شیراز-مسوول سازمان بسیج اساتید کشور گفت: با پیچیده شدن جریانات داخلی و تغییر فتنه، ما نیاز به وحدت و همدلی بیشتری داریم و تمرکز در ارتقا و توسعه بصیرت، به عنوان وظیفه کلان برای بسیج مدنظر است.
به گزارش ایرنا علی بختیاری روز شنبه در افتتاحیه طرح بصیرت اعضای علمی بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی جنوب کشور در تالار فجر دانشگاه شیراز افزود: موضوع بصیرت موضوع جدیدی نیست، اما با پیچیده تر شدن جریان فتنه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: بصیرت پراکنی از آن جا کارساز است که بصیرت استادان به دانشجویان و پیرامون فضای آموزشی هم منتقل می شود.
بختیاری اظهار داشت: جهاد فی سبیل الله در کنار جهاد نفس وظیفه همگان است و باید جهاد علمی و جهاد بصیرت پراکنی هم به طور ویژه مد نظر بسیج اساتید باشد.
وی ادامه داد: دشمن در وهله اول با استراتژی تغییر ساختار در صدد تحول نظام اسلامی بود که با ناکامی، به دنبال تغییر رفتار روی آورد.
مسوول سازمان بسیج اساتید کشور بیان داشت: آنها سعی در محدود کردن قدرت نظام اسلامی در مرزهای جغرافیایی و خاورمیانه هستند که نفوذ جمهوری اسلامی را به حداقل برسانند.
بختیاری افزود: اقدام به جنگ و به کارگیری جنگ نرم از جمله ابزارهای شکست خورده استراتژی براندازی جمهوری اسلامی بود که این شکست به دلیل انسجام مردم است.
وی گفت: مناسب ترین راه برای به چالش کشاندن استراتژی دشمن بصیرت همه آحاد ملت بویژه اساتید بنا به فرامین مقام عظمای ولایت، مجهزترین و مناسب ترین راه مقابله با جنگ نرم و فتنه، بصیرت است.
دوره طرح بصیرت اعضای بسیجی هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش کشور تابستان جاری به مرکزیت شش استان فارس، تهران، آذربایجان شرقی، قم، همدان و خراسان رضوی در حال برگزاری است.
این دوره ها با هدف گسترش بصیرت و آگاهی استادان و انسجام در برابر تهدیدات داخلی و خارجی در حال برگزاری است.
در این دوره 300 نفر از استادان بسیجی استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی دانشگاه شیراز از روز شنبه به مدت سه روز با مفاهیم بصیرت افزایی آشنا می شوند.ک/2 7380 /551 /675 شماره 169 ساعت 18:15 تمام
۰ نفر