۲ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7169702
T T
۰ نفر
امام جمعه یزد:هفته دولت،هفته تجدید بیعت با شهیدان رجایی و باهنر است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/06/02 اجتماعی.نماینده.ولی فقیه.استان یزد - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هفته دولت،هفته تجدید بیعت با شهدای دولت بخصوص شهیدان رجایی و باهنر است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمینمحمدعلی صدوقیروز سه شنبه در دیدار با فرماندار و کارکنان فرمانداری یزد افزود: شهیدان رجایی و باهنر،خود را وقف اسلام و انقلاب و خدمت به مردم کردند.
وی اضافه کرد:همه افراد و دولتمردان باید در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی و آرمانهای شهدای دولت گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت استان در یزد متمرکزند، اداره و مدیریت این شهرستان را بسیار مهم ، سخت و تعیین کننده توصیف کرد.
صدوقی خاطرنشان کرد: اداره شهر بزرگ تاریخی، فرهنگی و مذهبی یزد نیازمند تعامل و عزم جدی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: توجه به بافت قدیم شهر و فراهم کردن زمینه حضور مردم در آن و راضی نگه داشتن آنها به عنوان یک اصل باید رعایت شود.
صدوقی نظارت بر مصوبات شورای شهر،رسیدگی به وضعیت آلایندگی برخی شرکت ها، لزوم رعایت ضوابط در ساخت وسازها و حاشیه نشینی، گسترش فضای سبز، توجه به وضعیت حمل و تقل عمومی،نظارت بر فعالیت افاغنه و سایر اتباع بیگانه ، تخصیص اعتبارات کافی و همچنین هزینه صحیح آنها را از موارد مهم برای فرمانداری یزد عنوان کرد.
همچنین فرماندار یزد در این دیدار گفت: اداره شهر یزد به عنوان مرکز استان با داشتن سوابق روشن فرهنگی ، تاریخی و مذهبی به همکاری همه نیاز دارد.
عزیزاله سیفیافزود: افزایش اعتبارات یزد بخاطر داشتن نیمی از جمعیت استان باید همواره مد نظر مسئولان قرار گیرد.
وی کمبود فضاهای فرهنگی،هنری و ورزشی ، فضای سبز ، وجود اتباع بیگانه ، وضعیت شبکه حمل و تقل و عدم تکمیل فاضلاب شهری را از مهمترین مشکلات یزد عنوان کرد.
7536/1968 شماره 060 ساعت 13:46 تمام
۰ نفر