۲۴ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7172308
T T
۰ نفر

مردم یزد، اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

۲۴ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7172308
مردم یزد، اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/06/24 اجتماعی.تجمع.اعتراض به هتک حرمت قرآن یزد- مردم دارالعباده یزد روز چهارشنبه در تجمعی اعتراض آمیز، اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند.
به گزارش ایرنا در این تجمع اقشار مردم فهیم و ولایتمدار یزد ، ضمن محکوم کردن این حرکت وقیحانه خواستار برخورد جدی با عوامل آن شدند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در این مراسم گفت: اهانت به قرآن به خاطر عظمت این کتاب الهی است .
حجت الاسلام محمدعلی صدوقی افزود: کلام خدا نور است و دشمنان با این اعمال ننگین هیچگاه نمی توانند نور خدا را خاموش نمایند.
وی اضافه کرد: حرکات زشت و بی منطق دشمنان در اسائه ادب به معجزه همیشه جاویدان خدا نه تنها به سود آنها تمام نمی شود بلکه موجب گرایش بیش از گذشته همه ملل به این کتاب و مکتب اسلام می شود.
صدوقی خاطر نشان کرد: دشمنان در این قضیه اهداف مختلفی را دنبال کردند که ایجاد اختلاف بین ادیان الهی بخصوص اسلام و مسیحیت از مهمترین آنها می باشد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد تصریح کرد: همانطوری که رهبرمعظم انقلاب در پیام خود فرمودند اینگونه کارهای بی منطق نمی تواند بین ادیان اختلافی را به وجود آورد.
استاندار یزد هم با تشکر از حضور آگاهانه مردم در این مراسم و تسلیت هتک حرکت به ساحت کلام وحی گفت: دشمنان در طول تاریخ همواره از گسترش دین و آموزهای آن در وحشت بوده اند.
محمد رضا فلاح زاده افزود: کفر جهانی می خواهد با انجام چنین کارهایی بین ادیان الهی اختلاف بیندازد.
وی خاطر نشان کرد: علیرغم این توطئه بزرگ دین اسلام و قرآن روز به روز گسترش می یابد و دشمنان هیچگاه به اهداف خود نمی رسند.
در پایان این تجمع اعتراض آمیز قطعنامه پایانی خوانده شد.
7536/1968 شماره 048 ساعت 12:21 تمام
۰ نفر