تلفن111 پل ارتباطی مردم با دولت
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/18
سیاسی.ریاست جمهوری.سفرهای استانی.قزوین
قزوین - مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری گفت:
مردم با گرفتن شماره تلفن 111 و برقراری ارتباط با سامانه (سامد) درخواست
های خود را از دستگاه های اجرایی دولت مطرح کنند.
عادل محمدیان روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا،افزود:
سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت با هدف ارتقای سطح پاسخگویی دستگاه
های اجرایی دولت در سراسر کشور تشکیل شده و مردم با برقراری ارتباط با
این سامانه می توانند درخواست ها و شکایات خود را در آن مطرح کنند.
وی ادامه داد : تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی و ایجاد بستر برای
تعامل آسان مردم و دولت از جمله اهداف اصلی راه اندزای سامانه ارتباط
مردم و دولت (سامد) به شمار می رود.
این مسوول افزود:شماره تلفن 111 ()بدون پیش شماره ) به عنوان یکی از راه
های ارتباطی با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در نظر
گرفته شده است که هموطنان در هر نقطه از کشور که با این شماره تماس
بگیرند به طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه ارتباط برقرار
می کنند.
محمدیان اظهار داشت:سامانه سامد در چهار سطح فرمانداری ها،استانداری ها و
دستگاه های اجرایی استان ها،وزارت خانه ها و سازمان های مرکزی و نهاد
ریاست جمهوری به عنوان نظارت بر شبکه تشکیل شده است.
مدیر کل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری ادامه داد:
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد)، پس از دریافت درخواست های
مردم، به طور خودکار اقدام به ثبت آن ها کرده و برای رسیدگی به مراکز
مربوطه ارسال می کند.
محمدیان خاطر نشان کرد:یک شماره رهگیری اختصاصی به متقاضی ارتباط با
سامانه سامد به طور خودکار ارایه می شود تا وی در هر زمان بتواند گزارش
آخرین بررسی های صورت گرفته در رابطه با درخواست خود را دریافت کند.
این مسوول گفت:مرکز رسیدگی کننده پس از مدت زمان قانونی پاسخ مربوطه را
به سامانه سامد ارسال می کند و آنرا به طور خودکار از طریق پیامک،وب
سایت و پست الکترونیک به متقاضی اطلاع می دهد.
616/1448/506
شماره 094 ساعت 14:05 تمام