۲۳ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7199035
T T
۰ نفر
سرمربی پیکان: همه توان خود را برای شکست استقلال به کار می گیریم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/23 ورزش.فوتبال.لیگ برتر.پیکان-استقلال قزوین - سرمربی تیم فوتبال پیکان قزوین با اشاره به مصاف تیمش مقابل استقلال تهران در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، گفت: تمام سعی و تلاشمان را برای پیروزی مقابل آبی های تهران به کار می بریم.
حمید علیدوستی روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: باوجود اینکه استقلال از آمادگی و روحیه بسیار خوبی برخوردار است، پیکان از دیدار با این تیم، پیروزی می خواهد.
وی اظهار کرد: برای مصاف با استقلال تهران، در روزهای گذشته تمرینات منظم خود را ادامه دادیم تا به لحاظ آمادگی جسمانی برای این بازی به مشکل برنخوریم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان قزوین همه بازی ها در لیگ برتر را سخت خواند و گفت: به دلیل این که همه تیم ها برای رسیدن به پیروزی و ارتقای جایگاه خود به مصاف یکدیگر می روند، بازی آسان در لیگ برتر وجود ندارد.
علیدوستی با اشاره به شرایط نامناسب تیمش در جدول رده بندی لیگ برتر، گفت: باید با ارایه بازی های قابل قبول و کسب امتیاز در مصاف با حریفان، به وضعیت پیکان در جدول سر و سامان بدهیم.
وی با بیان اینکه به توانایی بازیکنان خود اطمینان دارم و می دانم که آنها با تمام وجود برای تیم خود بازی می کنند، یادآور شد: تلاش کادر فنی و بازیکنان رساندن تیم پیکان به حاشیه امن در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور است.
تلاش استقلال برای نزدیک شدن به ذوب آهن در صدر جدول و پیکان برای دور کردنش از تیم های در معرض خطر سقوط در قعر جدول لیگ برتر، جذابیت خاصی به این مسابقه بخشیده است.
تیم های پیکان قزوین و استقلال تهران از رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر فردا (یکشنبه 24 بهمن ) در ورزشگاه شهید رجایی قزوین به مصاف یکیدیگر می روند.
تیم پیکان قزوین هم اکنون با کسب21 امتیاز در مکان شانزدهم و استقلال تهران با 37 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور قرار دارند.
616/508 شماره 048 ساعت 12:14 تمام
۰ نفر