۲۳ تیر ۱۳۸۸، ۰:۰۱
نشریه بیوتکنولوژی پزشکی توسط پژوهشگاه ابن سینا منتشر شد # تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 88/04/23 علمی آموزشی.پزشکی.نشریه نخستین شماره نشریه Biotechnology- Medical of Journal Avicenna توسط پژوهشگاه ابن سینا منتشر شد. به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پژوهشگاه ابن سینا ، نخستین شماره نشریه Biotechnology Medical of Journal Avicenna به مدیر مسئولی دکتر محمد مهدی آخوندی و سردبیری دکتر علی متولی زاده اردکانی مدیر گروه پژوهشی غدد تولیدمثل و آندرولوژی پژوهشکده بیو تکنولوژی تولید مثل توسط پژوهشگاه ابن سینا منتشر شد . در این نشریه که به زبان انگلیسی منتشر می شود، مقالاتی از آخرین یافته های مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی کشور در خصوص بیوتکنولوژی پزشکی درج شده است. این نشریه با موضوعاتی همچون زیست شناسی مولکولی و مهندسی ژنتیک، اسیدهای نوکلئیک و پروتئین ها، درمان های مولکولی سلولی، ایمونولوژی کاربردی، نانو فناوری زیستی در مقیاس وسیع، زیست شناسی محاسباتی، طب ترمیمی ، کاربرد بیوتکنولوژی در آنالیز مواد، کاربرد حسگرها و ردیابها در شناسایی آنالیت و ماکرومولکول ها ، حقوق، مالکیت معنوی و اخلاق پزشکی در مطالعات بیوتکنولوژیک و زیست داروها به چاپ رسیده است . این نشریه با تصویب در کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز انتشار اخذ نموده است علاقه مندان می توانند برای تهیه این نشریه با شماره تلفن 22404145-6 تماس بگیرند و یا اینکه به پایگاه اینترنتی ir.ac.aviccena.www مراجعه نمایند.