۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7399505
T T
۰ نفر
فرماندار اهواز برای حضور حداکثری درانتخابات از مردم دعوت کرد ............................................................
اهواز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/02/87 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.
فرماندار اهواز با صدور بیانیه ای از مردم دعوت کرد در دوردوم انتخابات مجلس در این حوزه، فردا جمعه حماسه دیگری را رقم بزنند.
در این بیانیه که رونوشت آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است:جمهوری اسلامی ایران با اتکا به رای مردم ورهبری حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) وحضرت آیت الله خامنه ای امروز مستقل و سرفراز در مسیر توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر گام بر می دارد ومقتدرانه با پشتوانه مردمی در مقابل زیاده خواهی های استکبار ایستاده است.
این بیانیه می افزاید: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود درانتخابات 24 اسفند جلوه ای دیگ ر ازاراده انکار ناپذیر خود را برای حمایت از آرمانهای نظام انقلاب و جمهوری اسلامی به منصه ظهورگذاشتند وجلوه دیگری از عزم واراده ملی را برای انتخابی اصلح و صیانت از اصول عقیدتی واسلامی به جهانیان نشان دادند.
در این بیانیه افزوده شده است: فرمانداری اهواز با تشکر از حضور حماسی وپرشور مردم فهیم شهرستان اهواز در مرحله اول انتخابات از عموم مردم شهیدپرور وهمیشه در صحنه این شهرستان دعوت می کند با حضور خود در مرحله دوم انتخابات در ششم اردیبهشت ماه با وحدت و انسجام آگاهی و بینش سیاسی توام با احساس مسوولیت وشور و نشاط بیش از پیش به این وظیفه دینی و ملی عمل نموده علاوه بر اثبات استمرار وفاداری خود به جمهوری اسلامی امید واهی دشمنان وبدخواهان این سرزمین رابه یاس مبدل سازند.
دانشگاه شهید چمران اهواز نیز با صدور بیانیه ای مردم این شهرستان را به شرکت در انتخابات فردا دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است: به وجود آمدن نظامی با مشروعیت الهی که درعین حال بر رای و نظر مردم تکیه دارد وبه گفته امام راحل در آن میزان رای ملت است باعث شد ایران پس از پیروزی انقلاب دهها انتخابات واقعی را تجربه کند.
این بیانیه می افزاید: انتخابات مجلس شورای اسلامی همیشه یکی از رقابتی ترین و بااهمیت ترین انتخابات کشور بوده که در جریان آن هزاران نفر از شهروندان در کشور خود را درمعرض قضاوت دیگران برای وکالت مردم درخانه ملت قرار داده و آنچه درآستانه این دوره انتخابات براهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات می افزاید این نکته است که فراز و نشیب کشور دررابطه مستقیم به تهدیدها و فرصتهایی است که همواره در حیات آن وجود داشته است.
در این بیانیه آمده است:ملتی که با هوشیاری تهدیدها او را از راه اصلی انتخابات منحرف نسازد و فرصتها را قدربداند وبالاتر از این تهدیدها را به فرصت ها مبدل کند همواره در جهت رشد و اعتلای همه جانبه گام برداشته است.
این بیانیه افزوده است: انتخابات مجلس فرصتی است که دشمن می خواهد آنرا به تهدید مبدل کند لذا شایسته است مردم با تاسی از فرمایشات رهبری با حضور حداکثری در صحنه انتخابات همدلی و همراهی خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ومسوولان نظام نشان داده و با انتخاب صحیح و آگاهانه قانونگذارانشان را در قوه مقننه معین نمایند.
این بیانیه می افزاید:دراین فراز و نشیب در آستانه مرحله دوم هشتمین دوره انتخابات مجلس ما دانشگاهیان لبیک گویان به ندای رهبر حضور پرشور خود را درانتخابات اعلام کرده وآحاد مردم فهیم و انقلابی خوزستان را جهت حضوری باشکوه دراین مرحله دعوت می کنیم وهمگام با دیگر اقشار مردم صحنه پرافتخار درعرصه انتخابات به نمایش خواهیم گذاشت.
از شهرستان اهواز سه نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابند که شبیب جویجری در دور اول انتخابات به عنوان نفر اول به مجلس راه یافت و در این دور رای دهندگان نماینده دوم و سوم خود را انتخاب می کنند.ک/1 643/640 شماره 083 ساعت 10:33 تمام
۰ نفر