۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7402408
T T
۰ نفر
در انتظاررویت خورشید/ شوق دیدار رهبر در پایتخت فرهنگی ایران زمین (2) .....................................................................
شیراز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/2/87 داخلی.سفر.رهبرانقلاب.
شیراز، یکپارچه اشتیاق منتظران وصال یار است و همه چیز در انتظار طلوع طلیعه خورشید از ورزشگاه حافظیه شیراز به سر می برد.
این در حالی است که کاروان های میثاق با ولایت که از روزهای گذشته و پای برهنه از سراسر استان فارس و دیگر استان های همجوار، به سمت وعده گاه عشق حرکت کرده بودند، هم اینک به شیراز رسیده اند و در انتظار دیدار رهبر معظم انقلاب به سر می برند.
به گزارش ایرنا، بسیاری از این کاروان های میثاق با رهبری از شب گذشته به شیراز رسیده اند و پس از اسکان در این شهر، از ساعت های ابتدایی بامداد، خود را به ورزشگاه حافظیه رساندند تا در شمار نخستین هایی باشند که طلوع طلیعه خورشید را از ورزشگاه حافظیه رویت کنند.
بسیاری از اهالی ولایت مدار سیاخ دارنگون شیراز، شهرستان فسا، ارسنجان، وراوی، خفر جهرم و خرامه از جمله گروههای کاروان های میثاق با ولایت هستند که به صورت پای پیاده برای دیدار یار آمده اند.
شب گذشته شیراز، حال و هوای دیگری داشت، طنین دعای توسل در هر محل و منطقه این شهر، مساجد و به ویژه حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) به گوش می رسید.
جمله نویسی روی شیشه های خودروها با جمله های لبیک یا خامنه ای با رنگ های متفاوت، حرکت کاروان های موتورسیکلت ها و خودروها با چراغهای روشن در سطح خیابان های شهر شیراز به نشانه استقبال از مقام معظم رهبری، از شب گذشته در شیراز آغاز شد.
توزیع شیرینی و شربت در نقاط مختلف شهر شیراز همچنین از دیگر جلوه هایی بود که توسط شهروندان شیراز و استان فارس رقم خورد تا رسم میهمان نوازی خود بخوبی ادا نمایند.
به گزارش صبح چهارشنبه خبرنگار ایرنا از مقابل محل سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه حافظیه، جمعیت انبوه مشتاقان دیدار یار از دقایق ابتدایی صبح در خیابان های منتهی به ورزشگاه حافظیه حضور دارند و منتظرند.
بنا به اعلام مقامات رسمی فارس،امروز شیراز و استان فارس با قدوم مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی و سفر ایشان متبرک و گلباران می شود و عطر گل های محمدی وشمیم گل های بهاری در آن دو چندان می گردد.ک/2 7382/677/675 شماره 010 ساعت 08:44 تمام
۰ نفر