۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7407793
T T
۰ نفر
زمین برای ساخت یکهزار مسکن به مددجویان بهزیستی خراسان شمالی واگذار شد ......................................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/02/87 داخلی.اجتماعی.مسکن.بهزیستی.
زمین مورد نیاز برای ساخت یکهزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی خراسان شمالی روز سه شنبه در آیینی به این نهاد حمایتی واگذار شد.
به گزارش ایرنا این زمین بر اساس تفاهمنامه منعقده بین سازمان مسکن و شهرسازی و بهزیستی خراسان شمالی با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسوولان محلی در اختیار بهزیستی قرار گرفت.
رییس سازمان و مسکن شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: طبق این تفاهمنامه اداره کل بهزیستی خراسان شمالی در ازای دریافت تسهیلات بانکی 140 میلیون ریالی برای هر واحد مسکونی، این واحدها را ساخته و در اختیار مددجویان زیر پوشش خود قرار می دهد.
به گزارش ایرنا "محمدهادی جاوید" افزود: همچنین 10 میلیون ریال تسهیلات بانکی نیز برای آماده سازی زمین برای ساخت مسکن در اختیار بهزیستی خراسان شمالی قرار می گیرد.
به گفته وی زمین در قالب بند دال تبصره 6 به شرط اجاره 99 ساله و مسکن مهر به بهزیستی خراسان شمالی تحویل شده است.
وی گفت: این سازمان در اجرای همین بند تاکنون زمین مورد نیاز برای ساخت 12 هزار مسکونی را در اختیار شرکتهای تعاونی مسکن قرار داده است.
جاوید افزود: تاکنون ساخت یک هزار و 570 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در استان آغاز شده و سازندگان این واحدها برای دریافت تسهیلات بانکی 140 میلیون ریالی به بانکها معرفی شده اند.
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: بهزیستی برنامه ریزی کاملی را برای ایجاد سرپناه مددجویان استان انجام داده و برای دریافت زمین مورد نیاز نیز با سازمان مسکن و شهرسازی قرارداد منعقد کرده است.
"علیرضا قربانی" از مساعدت مسکن و شهرسازی خراسان شمالی در واگذاری زمین مورد نیاز برای تامین مسکن مددجویان این نهاد قدردانی کرد.
در استان 811 هزار نفری خراسان شمالی 30 هزار نفر زیر پوشش خدمات بهزیستی هستند. ک/2 2712/626/659 شماره 420 ساعت 20:03 تمام
۰ نفر