۴ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7411817
T T
۰ نفر
شهردار اردبیل: امسال شش پل روگذر در این شهر به بهره برداری می رسد ..............................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/03/87 داخلی.اقتصادی.شهرداری.
شهردار اردبیل گفت: با افتتاح شش پل روگذر این شهر در سال جاری از مشکلات و معضلات ترافیکی فعلی اردبیل تا حد زیادی کاسته می شود.
اکبر نیکزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا زمان بهره برداری از سه پل گلمغان، باغمیشه و پیرعبدالملک را نیمه اول امسال و زمان افتتاح پل های بعثت ، سعدی و مبارزان اردبیل را آبان ماه امسال ذکر کرد.
وی از شروع عملیات احداث یک پل در میدان ایستگاه سرعین اردبیل تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: این پل که به صورت قوسی طراحی شده در کنار سایر پل های احداثی موجب روان سازی ترافیک شهر اردبیل خواهد شد.
وی همچنین توسعه فضاهای سبز را ازدیگر اولویت های شهرداری اردبیل برشمرد و گفت: پارک زرناس اردبیل که قبلا مرکز تخلیه نخاله ساختمانی شهر بود احیا شده و با اجرای کامل طرح احیا تا یک ماه آینده 14 هکتار پارک به مجموع پارک های این شهر افزوده خواهد شد.
نیکزاد احیای باغ جیرال اردبیل و بهره برداری از آن همزمان با افتتاح پل روگذر گلمغان، احیای رودخانه بالیخلو اردبیل، ایجاد فضاهای سبز در حاشیه این رودخانه، لایروبی داخل رودخانه بالیخلو و آسفالت معابر اصلی شهر را از دیگر برنامه های اولویت دار شهرداری اردبیل ذکر کرد.
وی در زمینه بودجه شهرداری اردبیل گفت: از 600 میلیارد ریال بودجه مصوب شورای اسلامی شهر حدود 65 میلیارد ریال بودجه دولتی پیش بینی شده و 90 درصد بقیه نیز از محل عوارض اخذ شده از مردم در نظر گرفته شده است.
وی تعریض پل ارجستان، تکمیل رینگ کمربندی شورابیل و نیز تکمیل رینگ کمربندی دوم شهر را از نیازهای شهر 500 هزار نفری اردبیل برشمرد و بر لزوم ارتقای تعامل اعضای شورا با شهرداری اردبیل تاکید کرد.ک/3 594/618/587 شماره 144 ساعت 12:25 تمام
۰ نفر